نکات مهم شهروندی ترکیه در ازای خرید ملک برای ایرانیان

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه و لزوم مشورت با مشاور ملکی
4.8
(58)

اخذ شهروندی ترکیه در ازای خرید ملک می تواند روشی باشد که شما می توانید به واسطه آن در این کشور به راحتی اقامت دائم داشته باشید و از کلیه حقوق شهروندی برخوردار شوید. براساس قوانین اخذ شهروندی ترکیه ۲۰۲۳، کلیه شهروندان کشورهای خارجی که ایران هم جزء آن ها است می‌توانند ملکی را به ارزش ۴۰۰ هزار دلار را در ترکیه خریداری کرده و شهروندی ترکیه را به دست بیاورند.

روش اخذ شهروندی ترکیه در ازای خرید ملک به شما کمک می کند در عین حال که برای خود خانه ای را خریداری می کنید بلکه از مزایایی که دولت ترکیه برای شهروندان ترک فراهم می کند بهره مند شوید. شما می توانید با این مبلغ املاک مناسبی را خریداری کنید که از هر جهت مناسب شرایط شما است.

قوانین خرید ملک برای اخذ شهروندی ترکیه در ازای خرید ملک

یکی از محبوب ترین روش های اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک در استانبول با وام بانکی می باشد. این گزینه نه تنها به شما فرصتی برای شهروند شدن می دهد، بلکه به فرزندان شما نیز اجازه می دهد تا به امکانات آموزشی عالی در ترکیه دسترسی داشته باشند. با سرمایه گذاری در ملک، می توانید اطمینان حاصل کنید که خانواده خود آموزش با کیفیتی دریافت می کنند و در عین حال از مزایای زندگی و کار در این شهر پر جنب و جوش بهره مند می شوند.

علاوه بر این، خرید ملک در استانبول با وام بانکی دارای مزایای متعددی است. این فرآیند به لطف رویه های ساده ای که توسط دولت ترکیه اجرا می شود، نسبتاً ساده و راحت است. با نرخ های بهره جذاب و گزینه های بازپرداخت انعطاف پذیر، تضمین وام بانکی برای خرید ملک به پیشنهادی جذاب برای کسانی که به دنبال شهروندی ترکیه هستند تبدیل می شود. این روش نه تنها به شما امکان دسترسی به امکانات آموزشی عالی را می دهد، بلکه فرصتی برای قدردانی از سرمایه فراهم می کند زیرا استانبول همچنان شاهد توسعه و رشد سریع است.

در نتیجه، اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک در استانبول با وام بانکی، فرصت های هیجان انگیزی را برای رشد شخصی و فرصت های سرمایه گذاری باز می کند. با استفاده از این روش، می توانید کارت اقامت دائم و کارت شهروندی را تهیه کنید و از دسترسی فرزندان خود به موسسات آموزشی درجه یک اطمینان حاصل کنید. پذیرفتن این مسیر مزایای متعددی را ارائه می دهد – از تجربه فرهنگ غنی ترکیه گرفته تا سرمایه گذاری در بازار پررونق املاک و مستغلات – آن را به گزینه ای فریبنده تبدیل می کند که ارزش کاوش بیشتر را دارد.

شهروندی ترکیه در ازای خرید ملک به روش قسطی نیز می تواند روش دیگری باشد که ایرانیان می توانند از آن استفاده کنند. بدین ترتیب شما می توانید از بانک های ترکیه وام دریافت کرده و نسبت به خرید ملک اقدام کنید. هر فرد ایرانی می تواند تا دو سال در زمینی که خریداری کرده ساخت و ساز کند. ایرانی ها می توانند هر نوع ملک مسکونی، تجاری یا صنعتی را خریداری کنند. در صورتی که ارزش ملک کمتر از 400 هزار دلار باشد شما می توانید تا 2 سال کارت اقامت ترکیه را دریافت کنید. به محض پایان دوره اقامت دوباره آن را تمدید کنید.

نکات مهم اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک

یکی از مزیت های کلیدی خرید آپارتمان در استانبول امکان اخذ پاسپورت ترکیه می باشد. به عنوان بخشی از یک طرح دولتی، سرمایه گذاران خارجی که مقدار مشخصی پول را در املاک سرمایه گذاری می کنند، واجد شرایط دریافت شهروندی ترکیه هستند. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که شرایط خاصی برای این امتیاز وجود دارد.

یکی از این شرایط این است که شما نمی توانید ملک خریداری شده را به مدت سه سال بفروشید. اگرچه این ممکن است در ابتدا محدود کننده به نظر برسد، اما به عنوان وسیله ای برای تشویق سرمایه گذاری بلندمدت و ثبات در بازار املاک و مستغلات ترکیه عمل می کند. سرمایه گذاران با متعهد شدن به نگهداری از ملک به مدت سه سال، به رشد و توسعه جوامع محلی کمک می کنند و در عین حال از مزایای اخذ شهروندی ترکیه نیز بهره می برند.

محدودیت سه ساله در فروش ملک به عنوان انگیزه ای برای سرمایه گذاران عمل می کند تا واقعاً با خرید خود تعامل داشته باشند و پتانسیل بلندمدت آن را در نظر بگیرند. این به آنها زمان کافی می دهد تا نه تنها از خانه جدید یا سرمایه گذاری خود لذت ببرند، بلکه هر گونه تغییر در روند بازار را مشاهده کنند و در مورد بهترین اقدام در حرکت رو به جلو تصمیم بگیرند.

این نه تنها بازده بیشتر را تضمین می‌کند، بلکه سرمایه‌گذاری مسئولانه را تقویت می‌کند و به نفع افراد و کل کشور است. انعطاف‌پذیری پس از سه سال به سرمایه‌گذاران گزینه‌هایی را می‌دهد که آیا می‌خواهند سفر سرمایه‌گذاری خود را ادامه دهند یا گزینه‌های جایگزین را در بازار گسترده‌ای مانند بخش پررونق املاک و مستغلات ترکیه کشف کنند.

شهروندی ترکیه در ازای خرید ملک و لزوم استفاده از قوانین جدیدشهروندی ترکیه در ازای خرید ملک و لزوم استفاده از قوانین جدید

 

شهروندی ترکیه در ازای خرید ملک و قیمت خرید املاک براساس پول ایران

اخذ شهروندی ترکیه در ازای خرید ملک می توان مزیتی برشمرد که موجب می شود تا شما بتوانید در مدت زمان اندکی مهم ترین مزیت این کشور که همان شهروندی باشد را به دست بیاورید. ارزش املاک براساس لیر ترکیه مشخص می شود. ارزش خرید ملک در استانبول در حدود 2 میلیارد تومان ایران برآورد می شود. در ازمیر ارزش خرید ملک در حدود 1 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده است. (با در نظر گرفتن قیمت هر یک دلار آمریکا معادل ۵۰هزار تومان)

شهروندی ترکیه در ازای خرید ملک به شما کمک می کند تا بتوانید از کلیه حقوق شهروندی برخوردار شوید. ارزش خرید ملک در آنتالیا در حدود 1 میلیارد تومان پیش بینی می شود. بورسا و آیدین نیز از دیگر شهرهای مهم ترکیه محسوب می شوند که ارزش خرید ملک در این شهرها در حدود 1 میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد می شود. البته شما می توانید در هر شهری که دلخواه شما است املاکی را خریداری کنید. شما در همین رابطه می توانید از خدمات مشاورین حقوقی شرکت آدریان گروپ در این زمینه استفاده کنید.

شهروندی ترکیه در ازای خرید ملک و لزوم پیش پرداخت به فروشندهشهروندی ترکیه در ازای خرید ملک و لزوم پیش پرداخت به فروشنده

عوامل موثر بر قیمت املاک

وقتی صحبت از خرید ملک در ترکیه می شود، شهر و محله انتخاب شده نقش مهمی در تعیین ارزش آن ایفا می کند. در سال های اخیر، ترکیه به عنوان یک کانون برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ظاهر شده است، به ویژه به دلیل قوانین مطلوب آن که پاسپورت های ترکیه را با خرید ملک ارائه می دهد. این انگیزه اضافی بسیاری از سرمایه گذاران خارجی را که مشتاق به اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک هستند و در عین حال از بازار پررونق املاک و مستغلات ترکیه سرمایه گذاری می کنند، جذب کرده است.

با این حال، فقط مزایای پاسپورت نیست که برخی مناطق را ارزشمندتر از سایرین می کند. قدمت محله نیز می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. مناطق قدیمی‌تر ممکن است جذابیت و شخصیت داشته باشند، اما ممکن است فاقد امکانات و زیرساخت‌های مدرن باشند، که آنها را برای خریدارانی که به دنبال راحتی و عملکرد هستند، کمتر مطلوب می‌کند. از سوی دیگر، تحولات جدید ممکن است برای کسانی که به دنبال فضاهای زندگی مدرن مجهز به امکانات پیشرفته هستند، جذاب باشد.

برای خریداران احتمالی ضروری است که هر دو فاکتور – انتخاب شهر/محله و منطقه قدیمی در مقابل جدید – را هنگام بررسی سرمایه گذاری ملک در ترکیه یا هر منطقه دیگری در سراسر جهان ارزیابی کنند. انجام این کار به آنها اطمینان می دهد که تصمیمی آگاهانه اتخاذ می کنند که با ترجیحات سبک زندگی آنها مطابقت دارد و همچنین بازده بالقوه سرمایه گذاری آنها را از نظر رشد آینده و ارزش فروش مجدد به حداکثر می رساند.

Exclusive homes & real estate in Turkey- Property Turkeyشهروندی ترکیه در ازای خرید ملک و مشاوره با مشاورین حقوقی آشنا به املاک ترکیه آدریان گروپ

مراحل خرید

زمانی که نوبت به اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک می‌رسد، مکان اهمیت زیادی دارد. تحقیق در مورد منطقه و محله مورد علاقه شما برای تصمیم گیری آگاهانه ضروری است. با درک محل، می توانید اطمینان حاصل کنید که با ترجیحات، نیازها و نیازهای سبک زندگی شما همسو است.

یکی از راه‌های جمع‌آوری اطلاعات جامع در مورد یک منطقه خاص، مشاوره گرفتن از مشاوران حقوقی است. تخصص آنها می تواند در ارائه بینش در جنبه های مختلف مانند قوانین منطقه بندی، طرح های توسعه زیرساخت ها و فرصت های رشد بالقوه در محله بسیار ارزشمند باشد. با راهنمایی آنها، می توانید مطمئن شوید که سرمایه گذاری شما نه تنها نیازهای فعلی شما را برآورده می کند، بلکه دارای ارزش بلندمدت است.

علاوه بر این، تکیه بر کمک یک شرکت قابل اعتماد و حرفه ای به شما امکان می دهد تا درک عمیق تری از قوانین مربوط به خرید ملک در ترکیه به دست آورید. مشاوران حقوقی مجرب ما دارای دانش گسترده ای در مورد مقررات محلی در مورد معاملات املاک هستند و هرگونه ابهام یا سردرگمی را در طول فرآیند از بین می برند. علاوه بر این، آنها می توانند در مورد هر گونه مدارک اضافی مورد نیاز برای دریافت پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک مشاوره دهند.

در نتیجه، با انجام این مراحل، افراد می توانند انتخاب های آگاهانه ای داشته باشند که با اهداف آنها برای سرمایه گذاری همخوانی داشته باشد و دسترسی آنها به پاسپورت ترکیه را از طریق کسب ملک فراهم کند.

Real estate for sale in Istanbul with a commercial | CAYAN GROUPشهروندی ترکیه در ازای خرید ملک و مشاوره با مشاورین حقوقی آشنا به املاک ترکیه آدریان گروپ

مالکیت قطعی ملک

یکی از مزایای قابل توجه برنامه پاسپورت ترکیه با خرید ملک این است که مالکیت قطعی بر ملک خریداری شده را فراهم می کند. برخلاف سایر طرح‌هایی که سرمایه‌گذاران خارجی ممکن است با محدودیت‌ها یا محدودیت‌هایی در زمینه مالکیت اموال مواجه شوند، کسب شهروندی ترکیه تضمین‌کننده حقوق و حقوق کاملی است که هر شهروند دیگری از آن برخوردار است. این ضمانت به کسانی که به کنترل مطلق بر دارایی های املاک خود اهمیت می دهند، آرامش خاطر می بخشد.

علاوه بر این، دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک، دنیایی از امکانات را فراتر از داشتن املاک و مستغلات باز می کند. به عنوان شهروند، افراد به تمام مزایای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی که با عضویت در این ملت پویا به دست می‌آیند، دسترسی پیدا می‌کنند. از سفر آسان در داخل اروپا به لطف توافق نامه های بدون ویزا گرفته تا مقررات مالیاتی مطلوب و فرصت های تجاری، سرمایه گذاری در ترکیه می تواند دروازه ای به سوی آزادی مالی بیشتر و تحرک جهانی باشد.

در پایان، کسب پاسپورت ترکیه با خرید ملک نه تنها مالکیت قطعی بلکه چشم اندازهای هیجان انگیزی برای رشد و توسعه را نیز ارائه می دهد. این برنامه استثنایی به افرادی که به دنبال امنیت در سرمایه گذاری خود هستند و در عین حال امکانات بی پایانی را برای پیشرفت و اکتشاف شخصی در اختیار آنها قرار می دهد.

 

Contact - Luxury Property Turkeyشهروندی ترکیه در ازای خرید ملک و ضرورت بازدید از املاک

توصیه های حقوقی شهروندی ترکیه با خرید ملک

مسائل حقوقی اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک لازم است که جدی گرفته شود. شما لازم است که مالک یا وکیل او را به دقت شناسایی کنید. اگر کسی به غیر از این نفرات، در معامله حضور داشتند لازم است که از انجام معامله صرف نظر کنید. مشاهده شده که در این مورد از ایرانی ها نا آگاه کلاهبرداری شده است. ممنوع المعامله نبودن فروشنده را جویا شوید.

در صورتیکه فروشنده ای، شرایط مالی مناسبی نداشته باشد حق معامله ندارد. در ترکیه شرایط اقتصادی و مالی افراد بررسی شده و حق معامله به افراد داده می شود. سند خرید و فروش ملک را به دقت بررسی کنید. در صورتی که مغایرتی را مشاهده می کنید آن را با وکیل خود و در مرحله بعد با فروشنده در میان بگذارید.

پاسپورت ترکیه با خرید ملک ، روشی قانونی و قابل قبول است. شرایط ملک را به دقت بررسی کنید. در صورتی که شرایط ملک به صورت کامل در سند قید نشده است آن را با وکیل خود در میان بگذارید. توجه کنید که شرایطی را برای فسخ قرارداد مدنظر داشته باشید. در صورتی که شرایط مطلوب شما فراهم نشده باشد بتوانید معامله را فسخ نمایید. به متراژ ملک دقت کنید. مشاهده شده که در این زمینه کلاهبرداری صورت گرفته است.

اگر سوء استفاده ای در این باره صورت گرفته باشد خریدار لازم است که کل مبلغ ملک را به فروشنده پرداخت کند. البته در این مرحله خریدار هنوز ملک را تحویل نگرفته است. خریدار گمان می کند که مالک ملک است. در صورتی که نقل و انتقالات قانونی ملکی صورت نگرفته است. از آن جایی که خریدار به زبان ترکی مسلط نیست بنابراین در این مورد کلاهبرداری صورت می گیرد.

برای جلوگیری از کلاهبرداری های مربوط به عقد سند قرارداد، لازم است که سند را به مترجم واگذار کنید تا سند را به دقت مطالعه کرده و ایرادات آن را بیان کند. توصیه می شود که در کلیه مراحل خرید ملک، وکیل و مترجم زبان ترکی استانبولی با شما همراه باشد.

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 58

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

پیوستن به گفتگو

یک دیدگاه در “نکات مهم شهروندی ترکیه در ازای خرید ملک برای ایرانیان”

  • محبوبه

    در مورد تفاوت قیمت ها یه کم گیج شده بودم که با توضیحاتی که دادید برام رفع ابهام شد. ممنون ازتون

    پاسخ
    • آدریان گروپ

      با سپاس از شما
      اگر سوالی دارید می‌تونید برای مشاوره رایگان با شماره 905527790909+ در واتساپ تماس بگیرید

      پاسخ

مقایسه املاک

مقایسه
شروع چت آنلاین
1
مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی ما
سلام
در مورد خرید ملک و سرمایه گذاری سوالی دارید؟
ما بصورت رایگان پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم😊