مراحل ثبت شرکت شخصی در ترکیه

مراحل ثبت شرکت شخصی در ترکیه
4.8
(56)

امکان ثبت شرکت شخصی در ترکیه وجود دارد که به شخص اجازه می دهد تا کسب و کار خود را شروع کند. با این روش، شما می توانید مغازه، رستوران، سوپرمارکت و سایر کسب و کار راه اندازی کنید و به کسب درآمد بپردازید. ثبت و راه اندازی کسب و کار مزایای بسیاری دارد و شما می توانید از آن بهره مند شوید. همچنین مشتریان در ترکیه می توانند از کسب و کار شما استفاده کنند.

شرکت شخصی در ترکیه به شما این امکان را می‌دهد که در هر منطقه ای از کشور فعالیت داشته باشید. شما می‌توانید به صورت تنها یا با شراکت با شخص دیگری واحد اقتصادی خود را تأسیس کنید و در حوزه های مختلف فعالیت کنید.

ثبت شرکت شخصی در ترکیه را می‌توان به چند گام کلی تقسیم کرد:

  1. انتخاب نام شرکت: باید نامی برای شرکت خود انتخاب کنید که در ترکیه معتبر و قابل قبول باشد.
  2. ثبت شرکت: طبق شرایط ثبت شرکت در ترکیه ۲۰۲۳ برای ثبت شرکت خود باید به دفتر ثبت شرکت مربوطه مراجعه کنید و مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. این مدارک شامل اسناد شناسایی شما، شرح فعالیت شرکت، اطلاعات مالی و اقتصادی شرکت و نامزد مدیرعامل می‌شود.
  3. دریافت پروانه کسب: پس از ثبت شرکت، باید پروانه کسب از شهرداری محل شرکت دریافت کنید.
  4. ثبت درآمد: باید به مراجع مالیاتی مربوطه رفته و شرکت خود را در سامانه مالیاتی ثبت کنید.
  5. ثبت در صندوق بازنشستگی: برای کسب حق بازنشستگی برای کارکنان شرکت، باید آن‌ها را در صندوق بازنشستگی ثبت کنید.
  6. تأمین اجتماعی: برای کسب حق بیمه اجتماعی برای کارکنان شرکت، باید آن‌ها را در سامانه بیمه اجتماعی ثبت کنید.
  7. اخذ تأییدیه تاسیس: پس از انجام مراحل فوق، باید تأییدیه تاسیس شرکت خود را از اداره ثبت شرکت دریافت کنید.

لازم به ذکر است که مراحل ثبت شرکت در ترکیه ممکن است بسته به نوع شرکت و سایر شرایط و محدودیت‌ها متفاوت باشد. به همین دلیل، بهتر است قبل از شروع به کار با مشاورین حقوقی متخصص در این زمینه شرکت آدریان گروپ مشورت کنید.

شرکت شخصی در ترکیه و امکان فعالیت ایرانیان

شرکت شخصی در ترکیه و امکان فعالیت ایرانیان

مزایای ثبت شرکت شخصی در ترکیه

ثبت شرکت شخصی در ترکیه به شما این امکان را می دهد که بتوانید در ترکیه فعالیت اقتصادی و تجاری داشته باشید. داشتن فعالیت تجاری در این کشور مزیت بزرگی محسوب می شود.

شرکت شخصی در ترکیه و هزینه های ثبت شرکت در ترکیه در مقایسه با سایر شرکت ها بسیار پایین است. مالک کسب و کار در مقایسه با سایر شرکت ها، مسئولیت کمتری در قبال ضررهای وارده دارد. علاوه بر این مانند سایر شرکت ها لازم نیست که بنام شرکت حساب بانکی افتتاح شود.

شرکت شخصی در ترکیه و مراحل کار

شرکت شخصی در ترکیه به شما این امکان را می دهد که شما بتوانید هر نوع شرکتی را به ثبت برسانید. متناسب با فعالیت های تجاری خود لازم است که به دولت ترکیه مالیات پرداخت کنید. شما موظف هستید که گزارش فعالیت های اقتصادی و تجاری خود را به دولت ارائه کنید. گزارش شما هر چقدر که دقیق باشد به همان اندازه نیز می توانید مالیات فعالیت های اقتصادی خود را با دقیق و با ریز جزئیات پرداخت کنید.

شرکت شخصی در ترکیه به شما کمک می کند تا در یک کشور اروپایی فعالیت تجاری داشته باشید. داشتن روابط تجاری با کشورهای اروپایی می تواند مزیت بزرگی برای شما باشد. شما می توانید با کلیه کشورهای جهان روابط تجاری داشته باشید.

ثبت شرکت شخصی

شرکت شخصی در ترکیه و امکان فروش محصولات مورد نیاز مشتریان

هزینه های تاسیس شرکت شخصی در ترکیه

ثبت شرکت شخصی در ترکیه همراه با هزینه هایی است که بسته به نوع فعالیت شما متفاوت خواهد بود. اما با ثبت شرکت شخصی، شما قانونیت فعالیت های تجاری خود را به دست می آورید و دولت می تواند در پیگیری فعالیت های شما به شما کمک کند. همچنین در مواردی، دولت می تواند به شما در امور اقتصادی کمک کند. اما هزینه های تاسیس شرکت شخصی بسته به نوع فعالیت شما متفاوت است و شما باید آن ها را پرداخت کنید.

شرکت شخصی در ترکیه و مدارک مورد نیاز

شرکت شخصی در ترکیه به شما این امکان را به وجود می آورد که بتوانید با ارائه مدارک لازم و کافی شرکت خود را به ثبت برسانید. پاسپورت، مدارک احراز هویت، مدارک آدرس شرکت، کلیه اسناد حسابداری، روزنامه رسمی و دفاتر قانونی مدارک لازم و ضروری محسوب می‌شوند که لازم است به اداره ثبت شرک ها ارائه شود.

برای ثبت یک شرکت شخصی در ترکیه، باید به اداره ثبت شرکت ها مراجعه کرد. با این کار، تمام فعالیت های تجاری شما قانونی خواهد شد و شما باید به قوانین و مقررات کشور ترکیه احترام بگذارید. دولت ترکیه نیز ممکن است در برخی شرایط دشوار به شما حمایت کند، از این رو رعایت وظایف خود در این زمینه اهمیت دارد.

شرکت شخصی در ترکیه و مدارک مورد نیاز

شرکت شخصی در ترکیه و مدارک مورد نیاز

تاسیس در خارج از خاک کشور

شرکت شخصی در ترکیه به شما این امکان را می دهد که بتوانید در خارج از خاک ترکیه نیز شرکت شخصی خود را ثبت کنید. شما لازم است که کلیه مدارک لازم را به حسابداری که به این منظور استخدام کرده اید ارسال کنید. شما لازم است که با سفارت ترکیه در کشور مورد نظر خود کلیه هماهنگی های لازم را به عمل بیاورید.

شرکت شخصی در ترکیه و ثبت شرکت در این کشور به نحوی است که دولت ترکیه از افراد فعال در حوزه اقتصاد حمایت می کند. در سایه حمایت دولت از افراد فعال در حوزه اقتصاد است که اقتصاد این کشور رونق گرفته و هر سال بر میزان رشد و شکوفایی آن افزوده می شود.

شرکت با سرمایه نامحدود

شرکت شخصی در ترکیه و ثبت شرکت با سرمایه نامحدود یکی به شما این امکان را می دهد که بتوانید با یک یا چند نفر شراکت داشته باشید.

شرکت شخصی در ترکیه به شما این امکان را می دهد که اشخاص بتوانند برای ثبت این شرکت با هم شراکت داشته باشند. شما می توانید با هر مقدار سرمایه این شرکت را تاسیس کنید.

شرایط ثبت شرکت در ترکیه

شرکت تضامنی با مسئولیت محدود

شرکت شخصی در ترکیه را می توانید با ثبت شرکت تضامنی با مسئولیت محدود نیز به انجام برسانید. دو نفر می توانند این نوع شرکت را به ثبت برسانند. این نوع شرکت یکی از چند نوعی است که در سراسر جهان به ثبت می رسد.

شرکت شخصی در ترکیه روشی است که ایرانی ها می توانند در هر منطقه کشور شرکت خود را تاسیس کرده و فعالیت کنند. شما می توانید شرکت خود را در زمینه ساختمانی تاسیس کند. تاسیس شرکت در زمینه فروش محصولات هم می تواند گزینه دیگری باشد. این چنین شرکتی لازم است که به کلیه قوانین اقتصادی کشور ترکیه احترام بگذارد.

شرکت شخصی در ترکیه و راه اندازی آن در شهر دلخواه

شرکت شخصی در ترکیه و راه اندازی آن در شهر دلخواه

اقامت با ثبت شرکت شخصی در ترکیه

شرکت شخصی در ترکیه به شما این امکان را می دهد که بتوانید در کشور ترکیه اقامت بگیرید. از آن جایی که فعالیت های اقتصادی ارزشمند است بنابراین این روش به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی نظر مساعد دولت ترکیه را جلب کنید. بدین ترتیب می توانید اقامت دائم خود را به دست بیاورید.

شرکت شخصی در ترکیه و اقامت گرفتن با این روش مستلزم این است که تا پنج سال کارت اقامت موقت خود را تمدید کنید. در نهایت بعد از پنج سال برای شما کارت اقامت دائم صادر می شود. بعد از مدتی که کارت اقامت دائم را دریافت کردید، دولت ترکیه برای کارت شهروندی را صادر خواهد کرد.

مراحل آسان ثبت شرکت شخصی در ترکیه

شرکت شخصی در ترکیه به شما این امکان را می دهد که بتوانید در ساده ترین روش ممکن در این کشور، فعالیت تجاری داشته باشید. شما با این روش در واقع ساده ترین واحد اقتصادی که همان مغازه باشد را در ترکیه راه اندازی می کنید. راه اندازی مغازه در این کشور به ساده ترین شکل ممکن است.

شرکت شخصی در ترکیه را می توانید به تنهایی یا با همراهی اعضای خانواده راه اندازی کنید. شما می توانید مغازه خود را در هر حوزه ای که دوست داشتید راه اندازی کنید. فقط لازم است که از اتحادیه مربوطه مجوز فعالیت اقتصادی را دریافت کنید.

شرکت شخصی در ترکیه و پرداخت هزینه های مربوطه

شرکت شخصی در ترکیه و پرداخت هزینه های مربوطه

دیدگاه متفاوت دولت ترکیه به شرکت شخصی در ترکیه

شرکت شخصی در ترکیه به شما این امکان را می دهد که بتوانید با حداقل سرمایه در این کشور فعالیت کنید. از دیدگاه ترکیه، مغازه های خواربار فروشی یا هر فروش هر محصول و خدماتی، فعالیت تجاری محسوب می شود. شما در این روش فعالیت اقتصادی لازم است که به دولت ترکیه مالیات پرداخت کنید.

شرکت شخصی در ترکیه به شما این امکان را می دهد که بتوانید شرکت خانوادگی خود را به ثبت برسانید. شرکت های خانوادگی یکی از بهترین نوع فعالیت های اقتصادی محسوب می شوند. این نوع فعالیت اقتصادی می تواند تا چندین سال دوام داشته باشند.

شرکت شخصی در ترکیه و کمک به اقتصاد این کشور

شرکت شخصی در ترکیه و کمک به اقتصاد این کشور

امکان راه اندازی شرکت شخصی در ترکیه در شهرهای بزرگ و کوچک

شرکت شخصی در ترکیه به شما این امکان را می دهد که بتوانید در هر شهری که دوست داشته باشید شرکت شخصی خود را راه اندازی کنید. شما می توانید در شهرهای کوچک نیز مغازه خود را در هر اندازه ای راه اندازی کنید. شما می توانید با حداقل سرمایه مغازه خود را در هر شهر ترکیه که نسبت به آن تمایل دارید راه اندازی کنید.

شرکت شخصی در ترکیه به شما این امکان را می دهد که بتوانید با کلیه اعضای خانواده خود شرکتی را تاسیس کنید. هر چقدر که مبلغ سرمایه شما بیشتر باشد به همان اندازه می توانید فعالیت گسترده تری داشته باشید.

شما می توانید در چند شهر فعالیت داشته باشید. متناسب با میزان فعالیت های خود لازم است که مالیات به دولت پرداخت کنید. شما می توانید هر مغازه ای که دوست داشته باشید را راه اندازی کنید. شما در این روش لازم نیست که در اداره ثبت شرکت ها، هزینه ای را متحمل شوید. این قضیه به شما کمک می کند که بتوانید بدون هزینه های سرسام آور فعالیت اقتصادی خود را شروع کرده و ادامه دهید.

با کمی دقت می توان متوجه شد که دولت ترکیه از هر نوع فعالیت اقتصادی حمایت می کند. این نکته مهم باعث شده که بسیاری از ایرانیان تمایل داشته باشند تا در این کشور، انواع و اقسام فعالیت های اقتصادی را داشته باشند. هر ایرانی می تواند متناسب با شرایط و به خصوص شرایط اقتصادی و مالی خود اقدامات لازم را انجام می دهد.

شما می توانید در این روش شهروند ترک را استخدام کنید. استخدام شهروندان ترک باعث می شود که نرخ بیکاری کاهش یابد. این قضیه می تواند نکته مثبتی برای رشد و شکوفایی اقتصادی باشد. در هر حال شما با راه اندازی شرکت شخصی خود به اقتصاد ترکیه کمک می کنید.

 

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 56

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
شروع چت آنلاین
1
مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی ما
سلام
در مورد خرید ملک و سرمایه گذاری سوالی دارید؟
ما بصورت رایگان پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم😊