نحوه خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی

خرید ملک در ترکیه و هزینه های زندگی

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی روشی است که شما می توانید به وسیله آن فرصت اقامت دائم این کشور را به دست بیاورید. توجه کنید که میزان مبلغ پرداختی شما می تواند در دریافت کارت اقامت موقت یا دائم نقش داشته باشد. اگرچه از همان ابتدا سند ملک به نام خریدار تنظیم می شود.

روش پرداخت عامل موثری است، بدین معنی که شما مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده پرداخت می کنید و مابقی را به صورت اقساط در زمان هایی واریز می کنید. مدت پرداخت اقساط از یک تا 5 سال متغیر است. همچنین لازم به ذکر است که مبالغ اقساط متناسب با مبلغ کل ملک تنظیم می شود.

امکان خرید ملک در استانبول با وام بانکی برای سرمایه گذاران نیز فراهم شده و این افراد می توانند تا مدت زمان طولانی اقساط ملک را پرداخت کنند. دولت ترکیه با این روش سعی می کند تا سرمایه گذاران خارجی را نسبت به سرمایه گذاری در املاک تشویق کند.

خرید ملک در ترکیه با وام بانکی بدون بهره | آدریان گروپ نماینده فروش املاک با مجوز رسمی از رولت ترکیه

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی و تعهد نسبت به پرداخت به موقع مبالغ قسط

شرایط عمومی خرید ملک در استانبول با وام بانکی

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی پیچیده نیست و همه خریداران می توانند از این امکان استفاده کنند. تنها لازم است که خریداران و سرمایه گذاران برای این نوع خرید شرایط لازم را داشته باشند.

رعایت شرایط لازم و ضروری است. بخشی از این شرایط به این ترتیب است که خریدار می تواند تا 30 هکتار زمین را در ترکیه خریداری کند. و همچنین خریداران و سرمایه گذاران موظف هستند که در مناطق مجاز، املاک را خریداری کنند.

خریداران و سرمایه گذاران می توانند در هر منطقه تنها 10 درصد از املاک را خریداری کنند. رعایت قوانین و مقررات شهرسازی و محیط زیست الزامی است.

خرید ملک در استانبول با وام بانکی

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی و امکان دریافت وام

پاسپورت ترکیه با خرید ملک

با افزایش علاقه به اخذ شهروندی ترکیه، گزینه اخذ پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک مورد توجه قرار گرفته است. بر اساس این برنامه، افراد می توانند با سرمایه گذاری حداقل 400,000 دلار در املاک و مستغلات در داخل مرزهای ترکیه، شهروندی خود را تضمین کنند. این نه تنها به آنها امتیاز داشتن املاک برتر در یکی از جذاب ترین مقاصد جهان را می دهد، بلکه به عنوان یک شهروند ترکیه به مزایای مختلفی دسترسی پیدا می کند.

یکی از مزایای کلیدی سفر بدون ویزا یا ویزا در هنگام ورود به بیش از 110 کشور و منطقه است. این درها را برای فرصت های تجاری باز می کند و تحرک جهانی نامحدود را تسهیل می کند. علاوه بر این، با موقعیت استراتژیک ترکیه در تقاطع بین اروپا و آسیا، داشتن پاسپورت ترکیه مسیرهای مسافرتی مناسبی را ارائه می دهد که هر دو قاره و فراتر از آن را به هم متصل می کند. افراد اکنون سهولت بی‌سابقه‌ای در کاوش در گوشه‌های مختلف جهان و گسترش دامنه بین‌المللی خود دارند.

علاوه بر این، تبدیل شدن به یک شهروند ترکیه مزایای زیادی در سبک زندگی به همراه دارد. این کشور در شاخص های جهانی برای آموزش با کیفیت، خدمات بهداشتی مقرون به صرفه، و جامعه ای رو به رشد که به تنوع و میراث فرهنگی ارزش قائل است، رتبه بالایی دارد. با اخذ پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری دارایی، افراد نه تنها دارایی های املاک و مستغلات را به دست می آورند، بلکه با دسترسی به موسسات درجه یک برای خود و خانواده هایشان پاداش های بلندمدتی نیز به دست می آورند – همه اینها در حالی که بخشی از جامعه ای غنی هستند که فراگیر بودن را جشن می گیرد.

در پایان، کسب پاسپورت ترکیه با خرید ملک نه تنها فرصت‌های سرمایه‌گذاری فراوانی را ارائه می‌دهد، بلکه به دارندگان آزادی ارزشمندی برای کشف افق‌های جدید در سطح جهانی و در عین حال لذت بردن از کیفیت زندگی بهتر در داخل کشور می‌دهد. با برخورداری از امتیازات سفر بدون روادید به کشورهای متعدد در سراسر جهان همراه با برجستگی رو به رشد ترکیه در زمینه‌های مختلف مانند سیستم‌های آموزشی و بهداشتی – داشتن پاسپورت ترکیه ممکن است بلیط شما برای فرصت‌های بی‌پایان باشد!

خرید خانه در استانبول با اقساط 5 ساله: چرا انتخاب درستی است؟

خرید آپارتمان در استانبول با اقساط 5 ساله یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری در املاک است. این امر به دلیل مزایای زیادی که به همراه دارد، به عنوان یک گام مهم در ایجاد ثروت و امنیت مالی مطرح است. از مزایای اصلی خرید خانه در استانبول با اقساط 5 ساله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پتانسیل رشد قیمتی: بازار مسکن در استانبول در حال رشد پایداری است. قرار گرفتن در شهری با رونق اقتصادی و فرهنگی، ارزش ملک شما را در طول زمان افزایش خواهد داد.
  • دسترسی آسان به بازار: استانبول به عنوان یک مرکز تجارتی و گردشگری مهم، دسترسی آسان به بازارها و خدمات را برای ساکنان خود فراهم می‌کند.
  • امکانات شهری: این شهر دارای امکانات مدرن، فرهنگ غنی، و زیرساخت‌های عالی است که زندگی را برای ساکنان آسان‌تر می‌کند.
  • درآمد اجاره: در صورتی که به عنوان سرمایه‌گذار خرید ملک کنید، می‌توانید از درآمد حاصل از اجاره واحد مسکونی بهره‌برداری کنید.

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی به شما کمک می کند تا با تسلیم نمودن مدارک خود به اداره ثبت اسناد و املاک بتوانید املاکی را خریداری کنید. توجه کنید که مدارک شما لازم است که تکمیل باشد تا بتوانید نسبت به خرید ملک اقدام کنید.

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی روشی است که موجب می شود که شما بتوانید تنها با پرداخت چند قسط ملک مورد نظر خود را خریداری کنید. در صورتی که خریدار به زبان ترکی استانبولی مسلط نباشد بهتر است که با مترجم در جلسه عقد قرارداد حضور داشته باشد.

  • گزارش ارزش ملک تهیه شده توسط شرکت های ممیز ارزیابی املاک ترکیه
  • پاسپورت و مدارک احراز هویت خریدار و فروشنده
  • سند ملک
  • ارائه بیمه نامه ساختمان
  • ارائه ارزش ملک تهیه شده در شهرداری منطقه
  • دو قطعه عکس خریدار و یک قطعه عکس فروشنده تهیه شده در شش ماه گذشته

خرید ملک در استانبول با وام بانکی

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی و امکان پیش خرید از شرکت های سازنده

روش های خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی می تواند به دو روش صورت گیرد. در روش اول خریداران و سرمایه گذاران واحدهای مورد نظر خود را از شرکت سازنده خریداری کنند. شما در این روش مبلغ پیش قسط را به شرکت سازنده پرداخت می کنید. شما می توانید واحدهای در حال ساخت را از شرکت سازنده پیش خرید کنید.

توجه کنید که شرکت های مختلفی در سراسر ترکیه واحدهایی را می سازند. این شرکت ها طی توافقی که با دولت ترکیه دارند، واحدهای در حال ساخت را پیش فروش می کنند که از خیلی جهات به نفع خریدار و فروشنده است. خریدار مبلغی را به عنوان پیش قسط پرداخت کرده و مابقی را در یک جدول زمانی به فروشنده پرداخت می کند. توجه کنید که خریدار می تواند واحد پیش خرید شده را در صورت عدم تمایل نسبت به خرید عودت دهد.

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی می تواند از طریق دریافت وام های بانکی نیز صورت گیرد. در این روش خریدار مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده پرداخت کرده و ما بقی را در اقساط بلند مدت پرداخت می کند. خریدار در این روش 8 تا 10 درصد مبلغ کل را پرداخت کرده و مابقی را در 10 تا 15 سال به بانک پرداخت می کند.

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی و ارائه کل مدارک تایید شده

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی و ارائه کل مدارک تایید شده

مدارک لازم برای خرید ملک در استانبول با وام بانکی

خرید ملک در استانبول با وام بانکی به شما کمک می کند تا بتوانید در مدت زمانی کوتاه در ترکیه صاحب ملک شوید که با دریافت وام از بانک می توانید این کار را هر چه سریع تر به انجام برسانید.

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی با دریافت وام بانکی روشی است که لازم است که در یکی از بانک های ترکیه، حساب بانکی را افتتاح کنید. بعد از این کار می توانید نسبت به دریافت وام بانکی اقدام کنید.

  • تکمیل فرم های بانکی توسط خریدار
  • اصل و کپی پاسپورت
  • کد مالیاتی
  • کپی سند ملک
  • مدارکی نشان دهنده عدم مقروض بودن خریدار
  • پرینت گردش مالی خریدار در ایران
  • ارائه فیش حقوقی در صورت کارمند بودن خریدار
  • گزارشی بر میزان درآمد زادر صورت داشتن شغل آزاد

لازم به ذکر است که تمامی مدارک به زبان ترکی استانبولی ترجمه شده باشد و در ضمن سفارت ترکیه نیز آن ها را تایید کرده باشد. آن چه مشخص است که تنها گزینه اول را در کشور ترکیه تکمیل کنید. بقیه گزینه ها را لازم است که قبل از مهاجرت به کشور ترکیه آن ها را به سفارت ترکیه تحویل دهید. تایید سفارت ترکیه موجب می شود که شما بتوانید هر چه سریع تر وام را دریافت کنید.

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی و امکان خرید در شهرهای بزرگ کشور

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی و امکان خرید در شهرهای بزرگ کشور

نکات مهم خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی به شما کمک می کند تا بتوانید حتی در شهرهای بزرگ مانند آنکارا و استانبول هم ملک خریداری کنید. قوانین خرید ملک به روش اقساطی در سراسر کشور یکسان است. در صورتی که خریدار ملک خود را از شرکت سازنده خریداری می کند لازم است که در مدت 12 – 36 ماه مبلغ آن را پرداخت کند.

توجه کنید که هر گونه دیرکرد در پرداخت مبلغ قسط موجب می شود که شما مبلغ اضافه ای تحت عنوان جریمه به بانک پرداخت کنید. به همین دلیل توصیه می شود که در زمان مقرر مبلغ قسط را پرداخت کنید.

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی به شما کمک می کند تا بتوانید براساس میزان درآمد خود ملک مورد نظر خود را در ترکیه خریداری کنید. در این روش بعد از پرداخت آخرین قسط، نقل و انتقالات مالکیت صورت می گیرد. سرمایه گذارانی که می خواهند در بخش املاک در ترکیه سرمایه گذاری کنند لازم است که نفری را به عنوان ضامن به بانک معرفی کنند.

تا زمانی که مبالغ اقساط به پایان نرسیده باشد خریدار نمی تواند ملک را به فروش برساند. دولت ترکیه در جهت رعایت شرایط خریداران تصمیم گرفته که حتی قوانین ویژه ای را نیز وضع کند. بدین معنی که خریداران در صورتی که با شرایط خاصی مواجه هستند می توانند کلیه شرایط خاص خود را به بانک بیان کرده و درخواست کنند که مطابق شرایط خاص آن ها، مبالغ اقساط دریافت شود. این قضیه نشان دهنده عزم راسخ دولت این کشور برای رونق اقتصادی این کشور در بخش املاک است.

بودجه لازم برای خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی

خرید ملک در استانبول با وام بانکی به شما کمک می کند تا بتوانید در شهر و منطقه دلخواه خود ملک مورد نظر خود را خریداری کنید. توجه کنید که شما می توانید در هر شهر ترکیه ملک مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. در درجه اول لازم است که بودجه خود را دقیق مشخص کنید.

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی به شما کمک می کند تا بتوانید در مدت زمان دلخواه خود مبلغ را پرداخت کنید. در صورتی که مبلغ کل ملک کم باشد شما می توانید در مدت زمان اندکی مبلغ قسط را پرداخت کرده و صاحب خانه شوید. در حالی که اگر مبلغ بالا باشد شما ناچار هستید که مبلغ اقساط را در بازه زمانی بلندمدت پرداخت کنید.

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی و امکان خرید واحدهای تجاری و مسکونی

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی و امکان خرید واحدهای تجاری و مسکونی

مناسب ترین شهر برای خرید ملک اقساطی ترکیه

خرید ملک در استانبول با وام بانکی به شما این امکان را می دهد که بتوانید در شهر استانبول، ملک مورد نظر خود را به قیمت مناسب خریداری کنید. شهر آنتالیا یکی از مراکز گردشگری این کشور محسوب می شود. هر ساله جمعیت زیادی از گردشگران داخلی و خارجی به این شهر سفر می کنند. شما می توانید با رعایت مقررات اقتصادی و مالی در این شهر ملک مورد نظر خود را به قیمت مناسب خریداری کنید.

خرید ملک اقساطی ترکیه روشی است که اکثر مشتریان آن را می پسندند. شما می توانید در شهر آلانیا نیز ملک خود را با قیمت مناسب به روش اقساط خریداری کنید. شما می توانید در هر بخش از شهر زیبای استانبول به مدت 5 سال یا کمتر، ملکی را به روش اقساط خریداری کنید.

بانک های مجاز به ارائه وام به ایرانی ها

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی را می توان با دریافت وام از بانک های ترکیه محقق کرد. شما می توانید از بانک های زراعت بانک، ایش بانک، واکیف بانک برای خرید ملک در ترکیه وام دریافت کنید.

خرید ملک در استانبول با وام بانکی موجب شده که بسیاری از ایرانیان بتوانند ملک مورد نظر خود را خریداری کنند. بانک های گارانتی بانک، کیو اند بی فاینانس بانک و هالک بانک نیز مجاز هستند که به ایرانیان مشتاق خریدار ملک در ترکیه، وام اعطا کنند. شما لازم است که به همراه با مترجم در بانک حضور داشه باشید تا بتوانید کلیه مدارک را به راحتی تکمیل کرده و به اپراتور تحویل دهید.

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 213

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

پیوستن به گفتگو

یک دیدگاه در “نحوه خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی”

  • حمید وفایی

    برای خرید ملک در استانبول با وام بانکی از ایران هم میشه اقدام کرد؟

    پاسخ
    • مشاور آدریان گروپ

      سلام وقت بخیر
      برای دریافت اطلاعات و جزئیات لطفاً از طریق چت آنلاین موجود در وبسایت از مشاوره رایگان آدریان گروپ استفاده کنید.

      پاسخ
    • مشاور آدریان گروپ

      سلام وقت بخیر
      برای دریافت اطلاعات و جزئیات لطفاً از طریق چت آنلاین موجود در وبسایت از مشاوره رایگان آدریان گروپ استفاده کنید.

      پاسخ
  • امیر محمد

    ممنون از تمام مطالب مفید. یه سوال اساسی: برای شروع فرایند خرید ملک در ترکیه، چه مراحلی رو باید طی کنیم؟

    پاسخ
    • مشاور آدریان گروپ

      سلام وقت بخیر
      شما میتوانید از طریق چت آنلاین موجود در وبسایت از مشاوره رایگان آدریان گروپ استفاده کنید.

      پاسخ
    • مشاور آدریان گروپ

      سلام وقت بخیر
      برای دریافت اطلاعات و جزئیات لطفاً از طریق چت آنلاین موجود در وبسایت از مشاوره رایگان آدریان گروپ استفاده کنید.

      پاسخ

مقایسه املاک

مقایسه
جستجو
حدود قیمت از به
شروع چت آنلاین
1
مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی ما
سلام
در مورد خرید ملک و سرمایه گذاری سوالی دارید؟
ما بصورت رایگان پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم😊