اطلاعات جامع جهت دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه

پاسپورت ترکیه با خرید خانه - آدریان گروپ نماینده رسمی فروش املاک با مجوز از دولت ترکیه
4.9
(57)

فرایند اخذ پاسپورت ترکیه با خرید خانه یا ملک، باید مطابق با روال قانونی صورت گیرد. عدم رعایت اصول و قوانین، موجب عدم موفقیت جهت دریافت پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک می ‌شود. همچنین، مدت زمان لازم برای دریافت پاسپورت ترکیه توسط این روش، ممکن است نسبت به سایر روش ها کمی بیشتر باشد. به همین دلیل، برای کسب اقامت دائم و تابعیت ترکیه به روشی ساده و مطمئن، باید از منابع معتبر و مطالب کامل و دقیق استفاده کنید.
مقاله حاضر به عنوان یک راهنمای کامل و جامع برای اخذ اقامت دائم و دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه یا ملک، به شما کمک خواهد کرد.

آنچه شما در این مطلب می‌خوانید

شرایط دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه

جهت دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک، برای مثال، انتقال وجه از حساب خریدار به فروشنده باید از طریق روش های قانونی انجام شود. در غیر این صورت، شرایط حاصل از خرید ملک برای دریافت پاسپورت ترکیه قابل قبول نخواهد بود. به همین دلیل، توصیه می‌ شود تمامی مراحل خرید ملک را با همکاری وکیل خود انجام دهید. این اقدامات، شما را از وقوع مشکلات محتمل در آینده محافظت خواهد کرد.

بر اساس قوانین مهاجرت ترکیه در خصوص سرمایه ‌گذاری در املاک، هر شخص خارجی می ‌تواند برای خرید خانه یا هر نوع ملک دیگری در این کشور اقدام نماید. این روش سرمایه ‌گذاری می تواند منجر به دریافت اقامت دائم و پاسپورت ترکیه ‌شود. با این حال، یکی از شرایط اساسی این روش، داشتن سرمایه مورد نیاز است. پس از انتقال سند مالکیت از فروشنده به خریدار، می ‌توانید برای دریافت اقامت و تابعیت ترکیه اقدام نمایید. بنابراین، بایستی تمامی شروط مربوط به دریافت پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک را رعایت نمایید. مدت زمان لازم برای دریافت پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

دریافت شهروندی ترکیه با سرمایه گذاری

دریافت شهروندی ترکیه با سرمایه گذاری

دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه برای اعضای خانواده متقاضی یکی از اساسی ترین مزیت های خرید ملک یا خانه در ترکیه، فراهم کردن امکان دریافت اقامت برای همسر و فرزندان تقاضا کننده می باشد. با طی کردن مراحل مربوط به دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه یا ملک برای متقاضی، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال وی نیز می ‌توانند جهت کسب پاسپورت ترکیه اقدام کنند. این امکان برای خانواده شما فرصتی ارزشمند است تا به صورت یکجا از مزایای اقامت دائم و تابعیت ترکیه استفاده کنند.

پاسپورت ترکیه با خرید خانه

اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک برای بیش از یک نفر خرید ملک یا خانه به ارزش حداقل 400.000 دلار از مهمترین شرایط دریافت پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری می باشد. در نتیجه، اگر ارزش ملک خریداری شده برای هر فرد بیش از 400.000 دلار آمریکا باشد، امکان دریافت پاسپورت ترکیه برای بیش از یک نفر نیز وجود دارد. این شرایط موجب می‌شود تا شما به همراه خانواده خود بتوانید به صورت همزمان از فواید پاسپورت ترکیه با خرید ملک بهره‌ مند شوید.

تعیین ارزش ملک خریداری شده جهت اخذ پاسپورت ترکیه با خرید خانه

یکی از مراحل اساسی جهت اخذ پاسپورت ترکیه با خرید خانه یا ملک، قیمت ملک می باشد. ابتدا ارزیابی خانه توسط کارشناس رسمی دولتی (ekspertiz) صورت می گیرد. پس از ارزیابی، کارشناس باید یک قیمت برای ملک تعیین کند. قیمت مشخص شده توسط کارشناس به ارزش واقعی ملک بسیار نزدیک است. با این حال، در برخی موارد ممکن است اختلاف جزئی هم وجود داشته باشد.

جهت دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه، تمام معاملات ملکی در ترکیه توسط واحد لیر صورت می گیرد، اما در برخی موارد می توان از ارزهای دیگر مانند دلار و یورو استفاده کرد. پس از ارزیابی کارشناس رسمی دولتی، قیمت خانه در ترکیه اعلام می ‌شود. اگر این قیمت با قیمتی که خریدار و فروشنده توافق کرده ‌اند، همخوانی داشته باشد، آنگاه می ‌توانند به انجام معامله ‌بپردازند.

با خرید چه نوع املاکی می توان پاسپورت ترکیه را اخذ کرد؟

در فرآیند دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه، نوع ملک خریداری شده تاثیر چندانی نخواهد داشت و تنها ارزش ملک به عنوان معیار مهم مدنظر قرار می ‌گیرد. در نتیجه، نوع ملک در مراحل اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک امتیازی نخواهد داشت.

مزایای خرید ملک در ترکیه

مراحل اخذ پاسپورت ترکیه با خرید خانه

از مهمترین مراحل اخذ پاسپورت ترکیه با خرید خانه ارزش گذاری ملک می باشد. بعد از اینکه کارشناس رسمی دولت ارزش ملک را تعیین کرد و در گزارش خود ثبت می کند. بنابراین خریدار و فروشنده قادر خواهند بود بر اساس این قیمت توافق شده، قرارداد خرید ملک را تنظیم کنند. پس از بستن توافقات و امضای قرارداد، ودیعه باید پرداخت شود و در نهایت امور لازم جهت انتقال کل مبلغ ملک صورت بگیرد.

پس از انتقال سند از فروشنده به خریدار، با داشتن تمامی مدارک و مستندات مورد نیاز، شما می ‌توانید به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه کرده و درخواست اقامت را ارائه دهید. سازمان مهاجرت ترکیه مدارک مورد نظر شما را ارزیابی کرده و در صورت رعایت قوانین و مراحل قانونی، به شما یک اقامت معتبر به مدت 1 تا 2 سال اعطا می‌ کند.

نکات مهم جهت دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه

برای خرید ملک و اخذ پاسپورت ترکیه با خرید خانه، لازم است موارد زیر را با دقت رعایت کنید:

  1. انتخاب یک ملک قابل فروش: انتخاب ملکی که در آینده به راحتی بتوانید آن را بفروشید و بازدهی مالی مناسبی داشته باشد.
  2. انتخاب محله با قابلیت رشد قیمتی: انتخاب محله ‌ای با قابلیت رشد بالا و سرعت فروش عالی.
  3. رعایت قوانین محله و منطقه: اطمینان حاصل کنید که محله و منطقه انتخابی شما طبق قوانین ترکیه امکان صدور اقامت را برای شما فراهم می ‌کند و هیچ مانعی در این زمینه وجود ندارد.
  4. صحت و قانونی بودن مدارک: اطمینان حاصل کنید که کلیه مدارک و اسنادی که ارائه می ‌دهید، صحیح و قانونی هستند.
  5. انتقال مالی از راه قانونی: برای انتقال پول بین خریدار و فروشنده، از روال قانونی و مجاز استفاده کنید.

مراحل دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه شامل موارد زیر می شود:

  • انتخاب خانه یا ملک
  • استعلام گرفتن ملک
  • انتقال پول به صورت قانونی
  • انتقال سند ملک
  • مراحل مربوط به اقامت و دریافت پاسپورت

Guzelbahce Villa | Vero Concept Architects

خرید خانه در مناطق بالا شهر استانبول

 

انواع ملک در ترکیه جهت دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک

یکی از مراحل اساسی در فرایند خرید خانه و دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک، انتخاب یک ملک مناسب است. در ترکیه، انواع مختلفی از املاک برای دریافت پاسپورت ترکیه وجود دارد که به شرح زیر است:

  1. واحد های مسکونی و تجاری کلید نخورده (نوساز): این املاک شامل واحد های مسکونی و تجاری هستند که تا به حال استفاده نشده‌ اند و در حال ساخت یا بازسازی هستند.
  2. واحد های مسکونی و تجاری دست دوم یا فروش مجدد: این املاک شامل واحد هایی هستند که قبلا جهت کاربری دیگری مثل مسکن یا تجاری مورد استفاده قرار گرفته و در حال حاضر برای فروش مجدد موجود هستند.
  3. ویلا ها، واحد های مسکونی و تجاری کلید نخورده (نوساز) در برج‌ ها و شهرک ‌ها: این املاک شامل ویلا ها، واحد های مسکونی و تجاری نوساز در برج ‌ها و شهرک ‌های بزرگ هستند که با امکانات و خدمات مشترک ویژه ارائه می ‌شوند.
  4. ویلای دست دوم، واحد های مسکونی و تجاری در برج‌ ها و شهرک ‌ها: این نوع املاک شامل ویلای دست دوم و واحد های مسکونی و تجاری است که قبلا جهت کاربری دیگری مورد استفاده قرار گرفته‌ اند و در حال حاضر برای فروش مجدد در برج‌ ها و شهرک ‌های بزرگ موجود هستند.
  5. واحد های مسکونی و آپارتمان ‌های معمولی سطح شهر: این املاک شامل واحد های مسکونی معمولی و آپارتمان ‌هایی هستند که در مناطق مختلف شهر قرار دارند.
  6. مغازه‌ ها: این املاک شامل مغازه‌ ها و فضا های تجاری هستند که برای خرید و فروش کالا و خدمات مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

با رعایت دقیق این توضیحات و انتخاب ملکی که با نیاز ها و معیار های شما سازگاری داشته باشد، می‌ توانید در فرآیند اخذ پاسپورت ترکیه با خرید خانه موفق شوید.

شاخصه های خرید خانه واقع در شهرک های مسکونی و برج ها

برج‌ ها و پروژه ‌های مسکونی در ترکیه دارای امکانات ویژه ‌ای هستند، اما قیمت هر متر مربع از این واحد ها نسبت به آپارتمان‌ ها و واحد های معمولی در سطح شهر بالاتر است. از جمله مزایای برج‌ ها و پروژه‌ های مسکونی بزرگ در ترکیه می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز بودن به فضای سبز
  • مجهز به استخر و باشگاه بدنسازی
  • زمین بازی برای کودکان
  • مجهز به فروشگاه و مرکز خرید
  • امنیت زیاد و نگهبانی شبانه روزی

Finance And Investment In Istanbul - VISIT ISTANBUL-EN

سرمایه گذاری در برج های ترکیه

 

مزایا و معایب خرید خانه های معمولی در سطح شهر

جهت دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه، بهتر است با مزایا و معایب خرید خانه های معمولی در سطح شهر ترکیه آشنا شوید. بین واحد های برج و آپارتمان‌ های معمولی شهر، تفاوت قیمتی در هر متر مربع قابل مشاهده است. آپارتمان‌ های معمولی به دلیل عدم امکانات ویژه برج‌ ها، دارای قیمت کمتری در هر متر مربع هستند.

بنابراین یک آپارتمان معمولی با متراژ بیشتر از نظر قیمتی با یک واحد کوچک در برج برابر می باشد. همچنین، انتخاب گسترده‌ تری در مورد موقعیت جغرافیایی خواهید داشت زیرا آپارتمان ‌های معمولی در سطح شهر پراکنده هستند و در مناطق مختلف وجود دارند. یکی از مهمترین معایب آپارتمان های معمولی در سطح شهر، کمبود امکانات آپارتمان ها نسبت به برج ‌ها است. همچنین، سطح زندگی و رفاه اجتماعی در این آپارتمان‌ ها متغیر می باشد.

برخلاف آپارتمان‌ های معمولی، واحد های برج شرایطی را فراهم کرده ‌اند تا خریداران به سرعت بتوانند ملک را معامله کنند. بنابراین، می ‌توان نتیجه گرفت که در مقایسه بین برج ‌ها و آپارتمان‌ های معمولی شهر، آپارتمان‌ های معمولی هزینه کمتری دارند، همچنین از امکانات کمتری نسبت به برج ‌ها برخوردار می باشند.

مزایای خرید ملک در مناطق سطح بالا

ویلای‌ های ترکیه با متراژ بالا در مقایسه با آپارتمان‌ ها معمولا در مناطق سطح بالا واقع شده اند و امکانات بیشتری دارند. زندگی در مناطق بالاشهر، رفاه بیشتر، کمبود ترافیک و آرامش کامل از جمله مزایای ویلا های ترکیه است. با این حال، قیمت این ویلا ها نیز بسیار بالا بوده و اجاره آن ها نسبت به آپارتمان ها، بسیار بیشتر می باشد.

خرید ملک در استانبول با وام بانکی

یکی از گرایش های نوظهور در دنیای امروز، خرید ملک در استانبول با وام بانکی است. در حالی که بسیاری از مردم هنوز بر این باورند که خرید املاک و مستغلات فقط برای افراد ثروتمند است، این گزینه به افراد با زمینه های مالی مختلف اجازه می دهد تا در بازار املاک ترکیه سرمایه گذاری کنند. با توجه به اینکه استانبول یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین و غنی‌ترین شهرهای جهان است، جای تعجب نیست که افراد بیشتری به این فرصت هجوم می‌آورند.

با این حال، قبل از شروع این سفر، توجه به برخی عوامل ضروری است. اولاً، درک شرایط و ضوابط دریافت وام بانکی بسیار مهم است. نرخ بهره و برنامه های بازپرداخت ممکن است بین بانک های مختلف متفاوت باشد، بنابراین انجام تحقیقات کامل قبل از آن مهم است. ثانیا، تجزیه و تحلیل روندها و نوسانات بازار می تواند بینش های ارزشمندی را برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد اینکه کدام املاک احتمالاً در درازمدت بازده بالایی داشته باشند، ارائه دهد. در نهایت، کار با یک مشاور املاک معتبر که در زمینه املاک دارای منابع مالی بانکی تخصص دارد، می تواند بسیار سودمند باشد، زیرا آنها دانش و تجربه گسترده ای در مسیریابی در این معاملات دارند.

خرید ملک در استانبول با وام بانکی نه تنها فرصتی برای سرمایه گذاری فراهم می کند، بلکه برای افرادی که به دنبال استقرار یا ایجاد خانه دوم هستند، امنیت را نیز فراهم می کند. موقعیت استراتژیک این شهر که بین اروپا و آسیا پیوند برقرار می کند، آن را به مقصدی جذاب هم برای صاحبان مشاغل و هم برای گردشگران تبدیل کرده است. علاوه بر این، اقتصاد رو به رشد ترکیه نشانه هایی از ثبات را در میان عدم قطعیت های جهانی نشان می دهد و جذابیت آن را به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری ایده آل تقویت می کند. بنابراین اگر به دلیل افزایش هزینه ها یا نوسانات بازار مسکن در جاهای دیگر در مورد برداشتن اولین قدم خود به دنیای سرمایه گذاری در املاک تردید داشته اید – کاوش در استانبول را به عنوان دروازه خود به سمت رشد پایدار بلندمدت و ثبات مالی در نظر بگیرید!

مشاوره حقوقی خرید ملک در ترکیه

یکی از مهمترین مراحل دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه، ارزیابی خانه یا ویلا است. در این مرحله، ملک بر اساس شاخصه ها و پارامتر های اصلی و قیمت روز بازار املاک در ترکیه ارزیابی می ‌شود و ارزش حقیقی آن مشخص می ‌شود. گزارش کارشناس رسمی ekspertiz بسیار مهم می باشد، زیرا این گزارش حاوی اطلاعات دقیق و حرفه ‌ای درباره ارزش ملک است و می ‌تواند به خریدار و فروشنده در تعیین قیمت و در مذاکرات توافقی کمک کند.

مدت زمان لازم جهت پاسپورت ترکیه با خرید ملک

برای دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه، زمان لازم به موقعیت فردی متقاضی و روند اداری و قانونی مرتبط با خرید ملک بستگی دارد. با این‌حال، وکیل مهاجرتی می ‌تواند با ارائه راهنمایی‌ های لازم، به کاهش مدت زمان دریافت پاسپورت کمک کند. در طول این مدت، لازم است تمامی مراحل قانونی و اداری مربوط به خرید ملک به ‌طور کامل و با دقت انجام شود تا اخذ پاسپورت و شهروندی ترکیه با موفقیت حاصل شود.

پاسپورت ترکیه با خرید خانه

اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک

 

مقایسه وضعیت خرید ملک در ترکیه با ایران

وضعیت خرید ملک و خانه در ترکیه بسیار متفاوت می باشد. به عنوان مثال قیمت خرید خانه در استانبول، در مقایسه با تهران، بسیار ارزان تر می باشد. به همین دلیل، با یک بودجه مشخص، شما قادر خواهید بود یک خانه بزرگتر با امکانات بهتر را در یک محله متوسط ترکیه خریداری کنید. در صورتی که با همان بودجه، امکان خرید یک خانه در منطقه متوسط تهران را نخواهید داشت.

از مهمترین ویژگی های خرید ملک در ترکیه یا خرید آپارتمان در استانبول این است که می ‌توانید موفق به کسب پاسپورت این کشور شوید. خرید خانه در ترکیه، نه تنها از لحاظ مالی به نفع شما می باشد، بلکه می ‌تواند به شما کمک کند تا تابعیت یک کشور پیشرفته را نیز بدست آورید.

اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک از یک ایرانی

به طور کلی دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه با خرید خانه، باید روند قانونی خود را طی کند. در غیر این صورت نمی توانید پاسپورت ترکیه را توسط خرید خانه دریافت کنید.

ارائه خدمات وکیل رسمی جهت مهاجرت به ترکیه

ارائه خدمات وکیل رسمی جهت مهاجرت به ترکیه، متناسب با روش مهاجرت شما متفاوت می باشد. خدمات وکیل رسمی برای دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک به شرح زیر می باشد.

  • استعلام
  • بازگشایی حساب بانکی
  • دریافت شماره مالیات کشور ترکیه
  • روند قانونی حواله پول
  • روند قانونی مراحل مربوط به انتقال سند
  • دریافت اقامت و پاسپورت کشور ترکیه

افتتاح حساب بانکی در ترکیه پس از خرید ملک توسط متقاضیان خارجی

متقاضیان دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه، جهت انتقال پول از حساب شخصی خود به حساب فروشنده، باید اقدام به افتتاح یک حساب بانکی در ترکیه کنند. همچنین بعد از آن که پاسپورت ترکیه را دریافت کردید، همانند سایر شهروندان ترکیه امکان بازگشایی حساب بانکی در کلیه بانک های ترکیه برای شما وجود خواهد داشت.

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد آرا: 57

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

پیوستن به گفتگو

یک دیدگاه در “اطلاعات جامع جهت دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه”

  • علی حسینی

    دوستان، آیا تجربه‌ای از خرید اقساطی ملک در ترکیه داشتید؟

    پاسخ
    • مشاور آدریان گروپ

      سلام وقت بخیر
      برای دریافت اطلاعات و جزئیات لطفاً از طریق چت آنلاین موجود در وبسایت از مشاوره رایگان آدریان گروپ استفاده کنید.

      پاسخ

مقایسه املاک

مقایسه
شروع چت آنلاین
1
مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی ما
سلام
در مورد خرید ملک و سرمایه گذاری سوالی دارید؟
ما بصورت رایگان پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم😊