حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه و هزینه اجاره خانه

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه
4.9
(138)

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه و آگاهی به قیمت آن به شما کمک می کند تا بتوانید خانه مورد علاقه خود را خریداری کنید. حداقل قیمت 75 هزار دلار مشخص شده است. در صورتیکه تصمیم دارید برای اخذ شهروندی ترکیه اقدام کنید لازم است ملکی را به ارزش ۴۰۰هزار دلار آمریکا خریداری کنید.

شرایط خرید ملک و حداقل قیمت خرید خانه

 

ملکی که قرار است خریداری کنید لازم است در منطقه ای زیر نظر شهرداری قرار داشته باشد. شما با این روش می توانید عوارض شهرداری و سایر مبالغ مربوطه به زمین یا ساختمان را پرداخت کنید.

شرایط خرید ملک در ترکیه ممکن است از استانی به استان و از شهر به شهر دیگر متفاوت باشد ولی درهر حال براساس قوانین خرید ملک ۲۰۲۳ به اتباع خارجی، شهروندان ترک با ایرانی ها معامله می کنند.

در نتیجه حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه متناسب با قوانین اقتصادی کشور مشخص می شود. حداقل قیمت خانه در شهرهای استانبول و آنکارا متغیر است. شما بهتر است که با مشاورین حقوقی شرکت آدریان گروپ در این زمینه مشاوره کنید.

قوانین خرید آپارتمان

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه برای خریداران خارجی 60 هزار دلار است. این قیمت توسط مقامات تنظیم شده است تا به خریداران خارجی با درآمد متوسط امکان خرید ملک در ترکیه را بدهد.

همچنین، برای اقامت در ترکیه، دو راهکار ارائه شده است. در روش اول، با دریافت ویزای توریستی، می توانید به مدت 3 سال در ترکیه اقامت کنید، اما اجازه کار در این کشور را ندارید. در روش دوم، با ثبت شرکت در ترکیه و استخدام حداقل 5 نفر، می توانید تا 10 سال در ترکیه اقامت کنید.

در ضمن، در صورت خرید ملک، خریدار ملک نباید آن را تا 5 سال به فروش برساند، به دلیل اینکه این قانون به این شکل تنظیم شده است تا از سرمایه گذاری های نوپا در این زمینه حمایت شود.

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه و امکان خرید خانه ویلایی

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه و امکان خرید خانه ویلایی

شرایط خانه ارزان

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه به نحوی تنظیم شده است که شما می توانید در هر منطقه ای از کشور خانه مورد نظر خود را خریداری کنید، حتی اگر در مناطقی با املاک ارزان هم باشد.

همچنین، این حداقل قیمت به گونه ای تعیین شده است که مردم این کشور نیز با رعایت شرایط خرید ملک کیس مورد نظر خود را خریداری کنند. از طرفی، با این روش می توانید سالی یک بار به ترکیه سفر کرده و در مدت 3 تا 4 ماه اقامت ترکیه را دریافت کنید.

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه و اجاره خانه

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه به گونه ای تنظیم شده است که شما می توانید به مالک در مدت زمان مقرر پرداخت کنید. همچنین، پیش از سال 2020 اقامت با ویزای توریستی به صورت دو ساله در اختیار متقاضیان بود که قابلیت تمدید آن نیز وجود داشت.

در حال حاضر، حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه با نظارت دولت تعیین می شود و بر اساس قوانین جدید در سال 2023، خرید ملک به امکان تمدید مدت اقامت تا یک سال دیگر برای مالک ملک خریداری شده نیز می انجامد.

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه و لزوم مشورت با مشاور ملکی

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه و لزوم مشورت با مشاور ملکی

شرایط اقامت

حداقل قیمت خرید خانه در این کشور به گونه ای است که شما می توانید با توجه به درآمد خود، خانه ای را به قیمت مناسب خریداری کنید. شرایط اقامت نیز هر سال بهتر و آسان تر می شود و به همین دلیل ایرانی ها نیز به خرید خانه در ترکیه علاقه مند هستند.

برای مشاوره در خرید خانه در ترکیه، می توانید با مشاورین حقوقی شرکت آدریان گروپ در این زمینه مشاوره کنید و حداقل قیمت خرید را بپرسید. با مبلغ ۷۵ هزار دلار، می توانید خانه ای را به عنوان واحد آپارتمانی یک خوابه یا سوئیت خریداری کنید. البته با پرداخت مبالغ بیشتر، خانه های بزرگتر و مجلل تر نیز موجود هستند.

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه و خرید ارزان و مقرون به صرفه

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه و خرید ارزان و مقرون به صرفه

نفرات واجد شرایط خرید ملک

می توان با تحقیقاتی که انجام داد، حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه را متوجه شد. ایرانی ها می توانند تا 30 هکتار زمین در ترکیه را خریداری کنند و برای استفاده از آن حتما باید دو سال بر روی زمین ساخت و ساز کنند. همچنین، ایرانی ها می توانند تا 10 درصد از زمین هر ناحیه را خریداری کنند.

قبل از خرید، می توان با مشاورین حقوقی شرکت آدریان گروپ، حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه را مشخص کرد. خریداران ایرانی باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و بر اساس قانون خرید ملک ترکیه در سال ۲۰۲۳، فروش املاک به خارجی‌ها نباید بیشتر از 20 درصد از کل جمعیت باشد.

عوامل موثر بر قیمت

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه به گونه ای است که متناسب با حداقل میزان درآمد شهروندان ترکیه تنظیم می شود. توجه کنید که قیمت خانه در ترکیه مانند ایران متناسب با عواملی تعیین می شود. نوساز یا دست دوم بودن ساختمان اولین عاملی موثر به شمار می رود. زیرساخت های ملک نیز در افزایش یا کاهش قیمت را نباید از نظر دور داشت.

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه با منطقه سکونت و ساحلی یا شهری بودن آن هم مشخص می شود. همان طوری که می دانید خانه هایی که در ساحل قرار می گیرند به طور یقین قیمت بالاتری خواهند داشت. همان طوری که می دانید قیمت مسکن در پایتخت و شهرهای بزرگ و مهم بالا است. قیمت مسکن در شهرهای کوچک و روستاها پایین است.

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه و مزیت خرید در شهر استانبول

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه و مزیت خرید در شهر استانبول

شهرهای مناسب خرید ملک

حداقل قیمت خرید خانه در استانبول 485 یورو به ازای هرمتر مربع مشخص شده است. میانگین قیمت خرید واحد آپارتمان در این شهر 56000 یورو پیش بینی شده است. بنابراین مشخص می شود که قیمت مسکن در این شهر 11.2 درصد افزایش یافته است. کارادنیز یکی از مناطق ترکیه به شمار می رود. قیمت هر متر مربع در این منطقه 6359 لیر برآورد شده است.

قیمت ها طی دو سال گذشته 20.82 درصد افزایش یافته است. کسی که بتواند در آنکارا خانه ای را خریداری کند به طور یقین از جمله افرادی است که می تواند در یکی از مناطق خوش و آب و هوای ترکیه زندگی کند. قیمت هر متر مربع در این شهر 245 یورو برآورد شده است.

قیمت ها 11.6 درصد افزایش یافته است. شهر ازمیر یکی از شهرهای بزرگ ترکیه محسوب می شود. قیمت هر متر مربع در این شهر 400 یورو پیش بینی شده است.

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه در شهر آنتالیا 425 یورو به ازای هرمتر مربع مشخص شده است. ایرانی ها در این منطقه از ترکیه واحدهای آپارتمانی زیادی را خریداری کرده اند. بررسی های آماری نشان می دهد که هر سال بر تعداد خریداران ایرانی افزوده می شود.

توصیه می شود که قبل از خرید با مشاورین حقوقی شرکت آدریان گروپ مشورت کنید تا خرید مقرون به صرفه ای را تجربه کنید.

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه و امکان خرید در شهر آنکارا

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه و امکان خرید در شهر آنکارا

مالیات خرید ملک

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه هر چقدر باشد لازم است که مالیات آن پرداخت شود. مالیات املاک براساس کاربری آن ها مشخص می‌شود. مالیات واحدهای مسکونی 0.1، تجاری، 0.4 و زمین های کشاورزی 0.2 درصد مشخص شده است.

آگاهی به حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه به شما کمک می کند تا بتوانید مطابق شرایط دلخواه خود خانه ای را خریداری کنید.

افزایش فروش آپارتمان

هر ساله ایرانی های خیلی زیادی تمایل دارند که در کشور ترکیه، املاکی را خریداری کنند. از آن جایی که قیمت واحدهای آپارتمانی به شدت پایین است به همین دلیل خریداران ایرانی دوست دارند که واحدهای یک خوابه یا دو خوابه ای را در شهر استانبول یا آنکارا یا شهر دیگری خریداری کنند.

دولت تلاش می کند تا با این روش خریداران ایرانی بیش تری را جذب کند. براساس اخبار و اطلاعات می توان متوجه شد که ایرانی های زیادی طی سال های اخیر از خرید واحدهای آپارتمانی یا ویلا در استانبول یا سایر شهرها به شدت استقبال کرده اند.

دولت با این کار سعی می کند که اقتصاد کشور را به رونق قبلی باز گرداند و در عین حال نسبت به این امر نیز آگاه است که ایرانی ها نیز در بخش مسکن این کشور سرمایه گذاری می کنند.

به همین دلیل است که هر ساله شرکت های سازنده واحدهای آپارتمانی زیادی را در سراسر کشور احداث می کنند. خانواده های ایرانی با خرید هر واحد مسکن در این کشور هم صاحب خانه شده و هم این که سود فروش خانه برای ساخت واحدهای مسکونی دیگری مورد استفاده قرار می گیرد. شما با نگاهی به آمار و ارقام متوجه می شوید که بخش مسکن و ملک ترکیه به شدت در حال رشد و ترقی است. سرمایه گذاران ایرانی به رشد و رونق مسکن ترکیه در حد زیادی کمک می کنند

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد آرا: 138

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
شروع چت آنلاین
1
مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی ما
سلام
در مورد خرید ملک و سرمایه گذاری سوالی دارید؟
ما بصورت رایگان پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم😊