لیست قیمت خانه در قبرس شمالی

قیمت خانه در قبرس شمالی| آدریان گروپ
4.9
(1433)

قیمت حدودی آپارتمان در قبرس شمالی

نام شهرقیمت هر متر مربع آپارتمانسوئیت۱ خوابه۲ خوابه۳ خوابه
گیرنه1،750 پوند80،000 پوند100،000 پوند140،000 پوند190،000 پوند
فاماگوستا1،750 پوند85،000 پوند110،000 پوند160،000 پوند220،000 پوند
لانگ بیچ2،000 پوند85،000 پوند110،000 پوند160،000 پوند220،000 پوند
گوزل یورت1،600 پوند75،000 پوند100،000 پوند130،000 پوند180،000 پوند

از مناظر طبیعی بکر، آب و هوای معتدل و فرهنگ متنوع تا جاذبه های تفریحی و تاریخی شهرهای گیرنه، نیکوزیا، لفکه و سواحل ماسه ای فاماگوستا، همه و همه قبرس شمالی را به یک مقصد فوق العاده برای سرمایه گذاری و زندگی تبدیل کرده است. همراه ما باشید و به دنیایی پر از امکانات و فرصت ‌های بی ‌پایان قدم بگذارید. قبرس شمالی می تواند نقطه شروع مسیر جدید شما باشد! اقامت در قبرس شمالی، دریچه ای جدید به دنیایی جذاب و پر از امکانات به روی شما باز می کند.

خرید آپارتمان در قبرس شمالی همان کلیدی است که درب جهانی تازه را به روی شما می گشاید. آدریان گروپ با بیش از ۱۵ سال تجربه درخشان، به شما فرصتی برای مهاجرت، اقامت و سفر به کشورهای مختلف می دهد. با خرید ملک در قبرس شمالی می ‌توانید بدون دغدغه و نگرانی به کشورهای مختلف سفر داشته باشید و از فرصت‌ های تحصیلی، شغلی و زندگی در کشورهای پیشرفته بهره ‌مند شوید و آینده ای روشن برای خود خلق کنید. با آدریان گروپ، روزهای پیش روی خود را به آغازی جذاب و پر از هیجان تبدیل کنید! 🌍✈️

شهرهای قبرس شمالی | آدریان گروپ نماینده رسمی فروش املاک در قبرس شمالی

نقش موقعیت جغرافیایی بر قیمت خانه در قبرس شمالی

جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری قبرس شمالی را به یکی از مقاصد برتر برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. قبرس شمالی هر سال پذیرای تعداد زیادی گردشگر از سراسر دنیا است. بسیاری از گردشگران جذب مناظر خیره کننده، آب و هوای معتدل و موقعیت جغرافیایی این منطقه قرار می گیرند. قبرس شمالی به دلیل مجاورت با دریای مدیترانه و ارتباط با دو قاره مختلف به مقصدی جذاب و منحصر به فرد از تاریخ و فرهنگ اروپا و آسیا تبدیل شده است.

هویت دوگانه و متمایز قبرس شمالی آن را به گنجینه ای شگفت انگیز بدل کرده که ارزش کاوش و سرمایه گذاری را دارد. موقعیت جغرافیایی و فرهنگی ویژه، قیمت خانه در قبرس شمالی را تحت تاثیر قرار داده است. به بیان دیگر، موقعیت خاص منطقه، علاوه بر جلب توجه سرمایه گذاران موجب رشد و رونق بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی شده است.

قیمت املاک به تفکیک شهرها

نام شهرحدود قیمت
اسکله45 هزار پوند تا 180 هزار پوند
فاماگوستا45 هزار پوند تا 180 هزار پوند
گیرنه85 هزار پوند الی 320 هزار پوند
لانگ بیچ65 هزار پوند تا 350 هزار پوند
لفکه40 هزار تا 250 هزار پوند
نیکوزیا45 هزار پوند تا 210 هزار پوند

قیمت خانه در گیرنه

گیرنه یکی از شهرهای پرطرفدار و محبوب در بین متقاضیان اقامت و سرمایه گذاران خارجی است. گیرنه با داشتن جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد از بهترین شهرها برای خرید ویلا در قبرس شمالی به شمار می آید. گیرنه شهری ساحلی با خانه های متنوع و امکانات رفاهی ایده آل است. همچنین شهری بسیار امن با کمترین نرخ جرم و جنایت محسوب می شود. قیمت خانه در گیرنه به نوع ملک (ویلا و آپارتمان)، متراژ و امکانات ساختمان و موقعیت مکانی بستگی دارد. به طور متوسط قیمت خانه در گیرنه از 60 هزار پوند تا 400 هزار پوند متغیر است.

پروژه اسکای دلوکسیا لایف - آدریان گروپ نماینده رسمی فروش املاک با مجوز از دولت ترکیه
خانه در گیرنه

قیمت خانه در فاماگوستا

فاماگوستا شهر ساحلی و تاریخی با قدمتی چند هزار ساله است. فاماگوستا یکی از شهرهای محبوب در بین علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ است. دیوارهای تاریخی شهر، برج اتللو، کلیسای جامع سنت نیکلاس و شهر باستانی سالامیس از مشهورترین بناهای تاریخی فاماگوستا به شمار می آیند. قیمت خانه در فاماگوستا نسبتاً متوسط و در مقایسه با گیرنه مقرون به صرفه تر است.

قیمت خانه در نیکوزیا

نیکوزیا از دیگر شهرهای قبرس شمالی است که در مرکز قبرس واقع شده است. این موضوع موجب سهولت دسترسی به قسمت های شهر می شود. هزینه زندگی و قیمت خانه در نیکوزیا نسبت به پایتخت شهرهای اروپایی کمتر است. همچنین خرید و فروش ملک در نیکوزیا بسیار پررونق است.

قیمت خانه در لانگ بیچ

لانگ بیچ از شهرهای در حال توسعه است و به دلیل بالاترین رشد قیمت خانه در قبرس شمالی یک انتخاب مناسب برای سرمایه گذاری به شمار می آید. قیمت خانه در لانگ بیچ در طی سه سال گذشته، بیشترین رشد را داشته است.

پروژه اسکای دلوکسیا لایف - آدریان گروپ نماینده رسمی فروش املاک با مجوز از دولت ترکیه
منطقه لانگ بیچ

نکات مهم و تاثیرگذار بر قیمت خانه در قبرس شمالی

در سال های اخیر، خرید و فروش ملک در قبرس شمالی رونق فراوانی پیدا کرده است. رشد قیمت خانه در قبرس شمالی، نشان دهنده بازار پویا و روند رو به رشد در این حوزه است. این منطقه با دارا بودن تاریخ و فرهنگ غنی و چشم اندازهای طبیعی خیره کننده، فرصت های مناسبی را برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت به واسطه خرید ملک برای متقاضیان اقامت در قبرس شمالی فراهم آورده است. سرمایه گذاری در زمینه ملک در قبرس شمالی می تواند دلایل دیگری به جز اقامت نیز داشته باشد.

تردیدی نیست که خرید ملک در قبرس شمالی، برای سرمایه گذاران سود و منافع مالی به همراه خواهد داشت. تفاوتی ندارد که قصد زندگی در این کشور را داشته باشید و یا به دنبال سرمایه گذاری و کسب درآمد از طریق اجاره ملک باشد؛ در هر صورت، خرید ملک در قبرس شمالی یک برگ برنده و روش سرمایه گذاری متمایز برای شما به حساب می آید.

سرمایه گذاری در مسکن به پوند انگلستان

عوامل متعددی بر قیمت خانه در قبرس شمالی نقش دارند. یکی از مهم ترین دلایل سرمایه گذاری سودآور و پربازده ملک در قبرس شمالی، قیمت گذاری با پوند انگلستان است. پوند یکی از واحدهای پول پایدار، قوی و ارزنده در دنیا به شمار می آید و در مقایسه با بازارهای دیگر ارز نظیر دلار و یورو نوسانات کمتری خواهد داشت. تعیین قیمت خانه در قبرس شمالی بر اساس پوند موجب شده که بسیاری از افراد خارجی برای سرمایه گذاری ترغیب شوند.

تاثیرپذیری قیمت خانه در قبرس شمالی از پوند سبب شده که بازار املاک و مستغلات از تورم و نوسانات مصون بماند و سرمایه گذاران حتی در زمان فروش ملک، سود مناسبی کسب نمایند. با خرید ملک در قبرس شمالی این امکان وجود دارد که در مدت زمان کوتاهی، ارزش ملک و به تبع سرمایه اولیه افراد چندین برابر بیشتر شود.

همچنین به دلیل عدم عضویت کامل در اتحادیه اروپا، قیمت خانه در قبرس شمالی با روندی صعودی و رو به رشد همراه است. این امر توجه بسیاری از اتباع خارجی و سرمایه گذاران بین المللی را به خود جلب نموده و در نتیجه، تقاضا برای خرید خانه افزایش یافته است.
پروژه اسکای دلوکسیا لایف - آدریان گروپ نماینده رسمی فروش املاک با مجوز از دولت ترکیه
قیمت گذاری املاک بر اساس پوند سبب شده که بازار مسکن در قبرس شمالی از نوسانات ارز مصون باشد.

قیمت خانه در قبرس شمالی بر اساس نوع ملک

قیمت خانه در قبرس شمالی در مقایسه با دیگر کشورهای همجوار دریای مدیترانه مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. به طور کلی، قیمت گذاری با توجه به نوع ملک، سال ساخت، موقعیت، منطقه، امکانات رفاهی و دسترسی شهری انجام می شود. در سال های اخیر، قیمت خانه در قبرس شمالی شکلی رقابتی به خود گرفته است و این موضوع به نفع کسانی است که قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارند. همچنین قیمت پروژه های در حال ساخت با پروژه های آماده تحویل تفاوت هایی دارد.

اغلب برای خرید خانه های در حال ساخت، 30 درصد از بهای کل ملک پرداخت می شود. پس از دریافت کد رهگیری، مابقی قیمت خانه بعد از تکمیل شدن و به صورت اقساط بلند مدت پرداخت خواهد شد. همچنین پروژه های آماده تحویل هم امکان خرید به صورت اقساط را دارند.

توجه داشته باشید که خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی، بدون بهره است و این یکی دیگر از مزیت های خرید ملک به شمار می آید.
پروژه اسکای دلوکسیا لایف - آدریان گروپ نماینده رسمی فروش املاک با مجوز از دولت ترکیه
در هنگام خرید پروژه های آماده، کلید در همان ابتدا به خریدار تحویل داده می شود.
نوع کاربری ملک، شهر انتخابی، موقعیت منطقه و امکانات ساختمان از دیگر مواردی هستند که بر قیمت خانه در قبرس شمالی تاثیر دارند. به عنوان مثال، املاک مسکونی، تجاری و کشاورزی هر یک قیمت های متفاوتی دارند.

اغلب قیمت ملک های تجاری و مسکونی از املاک کشاورزی گران تر است. موقعیت جغرافیایی منطقه از جمله نزدیکی به دریا و ارتفاع از سطح دریا نقش موثری بر تعیین قیمت ها دارد. مجاورت به مناطق ساحلی و چشم اندازهای طبیعی زیبا ارزش ملک را به طور چشمگیری بالا می برد. همچنین نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی، دسترسی به امکانات شهری و نیز واقع شدن ملک در مناطق گردشگری و تاریخی نقش موثری بر قیمت خانه در قبرس شمالی دارند.

قیمت خانه در قبرس شمالی به تفکیک شهرها

قیمت خانه در قبرس شمالی از تنوع بالایی برخوردار است و شهرهای مختلف قیمت های متفاوتی دارند. به این دلیل افرادی که قصد سرمایه گذاری و خرید ملک دارند، می توانند با توجه به میزان بودجه و سطح درآمد خود، ملک مورد نظر خود را خریداری نمایند. در جدول زیر حدود قیمت خانه در چند شهر قبرس شمالی آورده شده است:

قیمت خانه در قبرس شمالی بر اساس سند مالکیت

پس از تقسیم قبرس به دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی، اسناد ملکی دچار تغییرات و اصلاحات اساسی شدند. بنابراین بهتر است به هنگام انتخاب و خرید ملک در قبرس شمالی، اطلاعات کافی از نوع سند داشته باشید تا بتوانید معامله ای سودآور و امن را تجربه کنید.

سند مالکیت ترکی

قیمت خانه در قبرس شمالی که دارای سند ملکی ترکی باشد، نسبت به سایر سندها کمی بالاتر است. سندهای ملکی ترکی در ابتدا به ترک ها تعلق داشته است و یکی از معتبرترین اسناد ملکی در قبرس شمالی به شمار می آید. هر چند قیمت املاکی که دارای سند ترکی هستند، کمی بالاتر از املاک دیگر است؛ اما این نوع سند مزایای فراوانی دارد. دریافت سند تک برگ، مالکیت تام و قابلیت موروثی بودن سند از مهم ترین مزیت های سند ترکی محسوب می شوند.

سند مالکیت معاوضه ‌ای

اسناد املاک با مالکیت معاوضه ای هم مانند سند ترکی اعتبار بالایی دارند. در واقع، سندهای معاوضه ای به لحاظ حقوقی تفاوتی با اسناد ترکی ندارند. بخش عمده املاک و زمین ها در قبرس شمالی سند معاوضه ای دارند. با این حال، در بین املاک و زمین های ساحلی این نوع سند کمتر به چشم می خورد.

سند مالکیت خارجی

اسناد دارای مالکیت خارجی متعلق به ملک هایی است که صاحبان خارجی و غیر بومی دارند. املاک دارای سند خارجی بسیار اندک هستند و حدود سه درصد خانه ها در قبرس شمالی، سند خارجی دارند. قیمت خانه در قبرس شمالی که دارای سند خارجی باشد، قیمت نسبتاً بالاتری دارند. سندهای مالکیت خارجی در قبرس شمالی به طور کامل به رسمیت شناخته شده اند و مالکان این اسناد از تمام امتیازات و حقوق قانونی بهره مند هستند. مهم ترین دلیل صدور این نوع سند، جذب سرمایه گذاران خارجی و بین المللی بوده است.

سند مالکیت تخصیص

سند ملکی تخصیص از سوی دولت به سربازان و بازماندگان آن ها که در جنگ قبرس یونان و قبرس ترکیه حضور داشتند، اعطا شده است. اسناد مالکیت تخصیص شرایط مشابه سندهای معلق دارد و بهتر است افراد خارجی و غیر بومی از معامله املاکی که دارای سند تخصیص هستند، اجتناب ورزند.

سند مالکیت معلق

اسناد معلق به ملک هایی تعلق دارند که به نوعی مالکیت در آن ها وضعیت مشخصی ندارد. معامله با این نوع سند مالکیت، ریسک بالایی دارد و بهتر است از انتخاب ملک هایی با سند مالکیت معلق خودداری شود؛ چرا که از سمت دولت قبرس شمالی و یا قبرس جنوبی هنوز به رسمیت شناخته نشده اند.

سخن پایانی

قبرس شمالی، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در منطقه شرقی مدیترانه است و همچنین به عنوان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری در زمینه ملک شناخته می ‌شود. با توجه به جذابیت ‌های طبیعی، فرهنگی و اقتصادی این منطقه، قیمت خانه در قبرس شمالی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد:

  • موقعیت جغرافیایی: خرید و فروش ملک در قبرس شمالی به دلیل دسترسی آسان به دریای مدیترانه و نزدیکی به اروپا و آسیا رونق بسیاری دارد.
  • تقاضا و عرضه: تقاضا برای خرید ملک از سوی سرمایه‌ گذاران خارجی بالا است و این امر باعث افزایش قیمت ملک می ‌شود.
  • وضعیت اقتصادی: وضعیت اقتصادی قبرس شمالی به طور مستقیم بر قیمت ملک تاثیر دارد. بنابراین لازم است رشد اقتصادی، تورم، نرخ ارز و سایر عوامل اقتصادی باید در نظر گرفته شوند.
  • توسعه زیرساخت ‌ها: سرمایه‌گذاری در توسعه خدمات و زیر ساخت ‌های شهری و گردشگری در قبرس شمالی نقش مهمی در افزایش قیمت ملک دارد.

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد آرا: 1433

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
شروع مشاوره آنلاین
1
مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی ما
سلام
در مورد خرید ملک و سرمایه گذاری سوالی دارید؟
ما بصورت رایگان پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم😊