اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک – راهنمای جامع

اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک
4.8
(172)

اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک روشی است که شما می توانید به روشی مطمئن برای دریافت پاسپورت ترکیه اقدام کنید. شما لازم است که ملکی را به ارزش 400 هزار دلار خریداری کنید و توجه داشته باشید شما می توانید در هر استان و شهر ترکیه، هر ملکی را که مورد پسندتان هست خریداری کرده و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید.

از آن جایی که کشور ترکیه در اتحادیه اروپا پذیرفته شده به همین دلیل است که ایرانیان نیز دوست دارند که شهروندی این کشور را دریافت کنند. با این توضیحات شما متوجه می شوید که چرا پاسپورت ترکیه ارزشمند است.

 

پاسپورت ترکیه با خرید ملک

گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک و امکان راه اندازی کسب و کار شخصی

مراحل اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک

گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک در ترکیه و شرایط ۲۰۲۳ مراحل مختلفی دارد. در مرحله اول و قبل از هر چیز برای شما کد مالیاتی مشخص می شود هچنین برای خرید و فروش ملک لازم است که یک حساب بانکی را افتتاح کنید و برای خرید ملک کارشناسان لازم است که ارزش ملک شما را مشخص کنند

اخذ شهروندی ترکیه ۲۰۲۳ با خرید ملک روشی است که به شما کمک می کند تا بتوانید به روش اصولی شهروندی ترکیه را به دست بیاورید. ملک خریداری شده تا سه سال در رهن دولت خواهد بود اما شما می توانید در مدت ۷ – ۱۰ روز کارت اقامت ترکیه خود را دریافت کنید. علاوه بر این در مدت ۱- ۳ ماه شهروندی یا همان پاسپورت ترکیه را دریافت خواهید کرد.

نکات مهم اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک

اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک روشی است که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از مزایای در نظر گرفته شده بهره مند شوید و برای همسر و فرزندان زیر هیجده سال شهروندی ترکیه را اخذ کنید.
توجه داشته باشید نکته مهم این است که شما لازم است که از یک ترک تبار ملک را خریداری کنید و اینکه شما بعد از سه سال می توانید ملک را به فروش برسانید.
اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک به شما این امکان را می دهد که بتوانید کسب و کار خود را هم نیز راه اندازی کنید.

 

نکات مهم شهروندی ترکیه در ازای خرید ملک: راهنمایی برای ایرانیان

برای اطلاعات بیشتر بخوانید

 

پروسه اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک

اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک روشی است که به واسطه آن سرمایه گذاران می توانند در بخش املاک کشور ترکیه سرمایه گذاری کنند. بدین ترتیب میزان سرمایه گذاری ۴۰۰ هزار دلار تعیین شد و سرمایه گذاران می توانند با خرید هر نوع ملکی، از روش اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک طی جریان قانونی شهروندی این کشور را به دست بیاورند.

 

شهروندی ترکیه با خرید ملک

گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک و امکان کار در شرکت های دولتی

نکته مهم گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید خانه

همانطور که گفتیم اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک به شما کمک می کند تا بتوانید در یک روند قانونی، شهروندی این کشور را به دست بیاورید. اما به این نکات توجه داشته باشید که کارشناس رسمی، ارزش مالی ملک شما را مشخص می کند، شما نمی توانید ملک را تا سه سال به فروش برسانید بخاطر اینکه در رهن دولت ترکیه است.

سرمایه گذاران نمی توانند ملکی را کمتر از ۴۰۰ هزار دلار باشد خریداری کنند بخاطر این که کارشناس رسمی، لازم است که ملک شما را ارزش گذاری کند.
به این نکیه هم توجه کنید که در زمان افتتاح حساب بانکی اتباع خارجی در ترکیه لازم است که یکی از قبوض مصرفی خود را به بانک تحویل دهند و همچنین در مورد مدارک لازم است که ترجمه شده باشد.

جالب است که بدانید اخذ پاسپورت ترکیه با خرید خانه روشی است که به شما این امکان را می دهد بتوانید از مزایای بازنشستگی بهره‌مند شوید!
علاوه بر مواردی که در قسمت بالاتر گفتیم لازم است که ملک مشکلات قانونی نداشته باشد، بعد از این مدت شما می توانید کارت اقامت موقت را دریافت کنید و بعد از سه سال شما می توانید کارت اقامت دائم را دریافت نمایید.
ایرانی ها در ترکیه می توانند واحدهای پیش ساخته را هم از شرکت های سازنده خریداری کنند و همچنین امکان خرید قسطی موجب می‌شود که کار خرید تا حدی راحت باشد. شما می توانید با مشاوران حقوقی شرکت آدریان گروپ در این زمینه مشورت کنید تا جریان خرید راحت تر باشد.

گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک و امکان اخذ شهروندی برای همسر و فرزندان

گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک و امکان اخذ شهروندی برای همسر و فرزندان

 

ارزش گذرنامه

لازم است که بدانید که ارزش جهانی پاسپورت ترکیه،در رتبه ۳۸ است. بدین معنی که شما می توانید از خیلی از مزایای گذرنامه بهره مند شوید. اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک روشی است که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از مزایای شهروندی ترکیه نیز بهره مند شوید و اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک به شما این امکان را می دهد که بتوانید به ۷۲ کشور به راحتی سفر کنید.

گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک و امکان سفر به چندین کشور

گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک و امکان سفر به چندین کشور

شهر مناسب خرید ملک

اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک  یکی از روشهایی است که فرزندان شما می توانند از امکانات آموزشی این کشور بهره مند شوند. شما می‌توانید در هر شهری که دوست داشته باشید ملک مورد نظر خود را خریداری کنید.
شهرهای استانبول و آنکارا مناسب ترین شهر برای خرید ملک برای ایرانیان به شمار می روند.

با روش اخذ پاسپورت ترکیه با خرید خانه این امکان را به شما می دهد که بتوانید در شهر استانبول ملکی را خریداری کنید و در همین شهر نیز کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید و از آن جایی که استانبول یک شهر گردشگری محسوب می شود بنابراین سیل عظیمی از گردشگران می توانند از کسب و کار شما استفاده کنند.
دولت ترکیه بعد از دریافت کارت شهروندی، امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد و حتی بعد از خرید ملک می توانید از حق رای نیز برخوردار شوید.

شرایط خرید ملک در ترکیه

برای اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک به شما این امکان را می دهد که بتوانید چند ملک به ارزش مالی 400 هزار دلار خریداری کنید و شهروندی این کشور را به دست بیاورید. در این روش شما می توانید در یکی ساکن بوده و بقیه را اجاره دهید. در هر حال هر چقدر که املاک زیادی را خریداری کنید به همان اندازه می توانید املاک زیادی را اجاره داده و کسب درآمد کنید.

گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک و بهره مندی از مزایای بازنشستگی

گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک و بهره مندی از مزایای بازنشستگی

انواع ملک

برای اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک شما می توانید هر ملکی را دوست داشته باشید مثل آپارتمان، مغازه، ویلا، واحد تجاری را به قیمت مناسب خریداری کنید.

و همچنین برای اخذ پاسپورت ترکیه با خرید خانه می‌توانید انواع واحدهای تجاری یا مسکونی را در برج یا شهرک های مسکونی خریداری کنید. شما می توانید مغازه و انواع و اقسام واحدهای تجاری و مسکونی را خریداری کرده و اجاره دهید. شما می توانید املاک مورد نظر خود را در شهری به غیر از شهر سکونت خود اجاره دهید.

حتما لازم نیست که در شهر سکونت خود املاک دیگری را خریداری کرده و اجاره دهید. شما می توانید حتی زمین کشاورزی یا هر نوع زمین دیگری را نیز خریداری کنید.

شما می توانید زمین کشاورزی را به کشاورزان اجاره داده و آن ها نیز اجاره ملک را هر ماه می توانند به حساب شما واریز کنند. شما می توانید زمین های دیگری که مناسب ساخت و ساز باشد را خریداری کنید. شما در این روش می توانید خود اقدام به ساخت و ساز کرده یا آن ها را به شرکت های ساخت و ساز به فروش برسانید.

از آن جایی که این شرکت ها در کار ساخت و ساز هستند به همین دلیل در زمین های خریداری شده، انبوه سازی خواهند کرد. انبوه سازی باعث می شود تا واحدهای مسکونی و تجاری زیادی در سراسر کشور ساخته شود.

مدت زمان دریافت شهروندی ترکیه با خرید ملک

اخذ پاسپورت ترکیه با خرید خانه فرایندی زمان بری است. بدین معنی که شما نمی توانید در مدت زمان کوتاهی پاسپورت این کشور را دریافت کنید. شرایط متقاضی در این میان تعیین کننده است. شما می توانید با مشاوره با وکلای حقوقی شرکت آدریان گروپ به راحتی با رعایت قوانین ترکیه، پاسپورت را به دست بیاورید. شما می توانید در مدت ۳ ماه تا ۱۸۰ روز پاسپورت این کشور را دریافت کنید.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید خانه به شما این امکان را می دهد که بتوانید برای همسر و فرزندان خود نیز شهروندی این کشور را دریافت کنید. هر چقدر که زودتر نسبت به پروسه اقدام کنید به همان اندازه می توانید سریع تر پاسپورت ترکیه را دریافت کنید.

گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک و بهره مندی از مزایای آموزشی

گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک و بهره مندی از مزایای آموزشی

مدارک لازم برای اخذ شهروندی ترکیه با خرید خانه

  • اصل سند ازدواج
  • اصل و کپی شناسنامه فرد و همراهان
  • گواهی سلامت جسمی و روانی فرد
  • گواهی تمکن مالی

مزایای اخذ پاسپورت

  • امکان دریافت برای کلیه اعضای خانواده
  • امکان برخورداری از شهروندی ترکیه
  • امکان اقامت دائم
  • امکان راه اندازی کسب و کار
  • امکان کار در شرکت های دولتی و خصوصی
  • امکان استفاده از امکانات دولتی
  • امکان برخورداری از نظام آموزشی کشور
  • امکان بهره مندی از خدمات دولتی
  • حق رای
  • امکان برخورداری از امکانات بهداشتی
  • امکان برخورداری از مزایای بازنشستگی

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 172

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

پیوستن به گفتگو

یک دیدگاه در “اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک – راهنمای جامع”

  • مسعود

    خیلی جامع و کامل بود با تشکر از شما

    پاسخ
    • آدریان گروپ

      خواهش می‌کنم دوست گرامی
      وظیفه ما راهنمایی و مشاوره درست به هموطنان‌ عزیزمون هست

      پاسخ
  • صادق خلیلی

    با سلام
    امکانش هست که برای پاسپورت ترکیه با خرید ملک از چند شهر مختلف ملک خریداری کنیم؟

    پاسخ

مقایسه املاک

مقایسه
شروع چت آنلاین
1
مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی ما
سلام
در مورد خرید ملک و سرمایه گذاری سوالی دارید؟
ما بصورت رایگان پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم😊