خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت – راهنمای جامع برای سرمایه‌گذاران

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت و دریافت کارت اقامت دائم
4.8
(117)

خرید ملک در ترکیه برای اخذ اقامت ترکیه روشی معمول است که اکثر خانواده های ایرانی ترجیح می دهند که از این قانون برای اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک استفاده کنند. شما می توانید زمین یا ساختمان را خریداری کرده و تابعیت این کشور را به دست بیاورید.

روش های اخذ اقامت ترکیه دیگری هم وجود دارد اما روش خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت تابع شرایط هایی است. دولت ترکیه با وضع قوانینی تلاش کرده تا ایرانیان و اتباع خارجی با پرداخت مبلغی بتوانند برای خود خانه ای را خریداری کرده و در نهایت تابعیت این کشور را به دست بیاورند. شما هم می توانید با پرداخت مبالغی که در قانون تابعیت مشخص شده ملک مورد نظر خود را خریداری کنید و در نهایت تابعیت این کشور را به دست بیاورید.

حداقل و حداکثر مبلغ خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت

یکی از مزایای خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه روشی است که شما با خرید ملک بتوانید هم کارت اقامت را دریافت کرده و هم این که بتوانید بعد از طی کردن مراحل اداری مربوط به کسب و کار، در این کشور فعالیت کنید. افرادی که دوست دارند تا اقامت دائم این کشور را به دست بیاورند لازم است که برای خرید ملک در شهرهای بزرگ 75 هزار دلار و در شهرهای کوچک 50 هزار دلار پرداخت کنند.

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه به صورت قانونی مصوب شده است. دولت ترکیه تلاش می کند تا با فراهم کردن شرایط اقتصادی مناسب هم رفاه و راحتی را برای اتباع خارجی فراهم کند و هم این که به رونق اقتصادی کشور در حد زیادی کمک کند.

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت و ارزش گذاری املاک توسط کارشناس

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت و ارزش گذاری املاک توسط کارشناس

 

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه به شما کمک می کند تا بتوانید در شهر دلخواه خود خانه ای را خریداری کنید. شما با این روش می‌توانید برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود تابعیت این کشور را دریافت کنید.

خرید ملک در ترکیه و اخذ شهروندی ترکیه با پرداخت مبلغ 400 هزار دلار امکان پذیر است. این چنین افراد و خانواده های قرار بر این نیست که هر ساله کارت اقامت خود را تمدید کنند بخاطر این که شهروند ترکیه محسوب می شوند. این افراد و خانواده ها می توانند به راحتی به کشورهای دلخواه خود با پاسپورت ترکیه مسافرت کنند. سرمایه گذاران نیز می توانند املاکی را خریداری کرده و به فروش برسانند. این بخش از مشتریان در حد زیادی به اقتصاد کشور ترکیه کمک می کنند. اما نکات مهمی در اخذ شهروندی ترکیه وجود دارد که توصیه می‌کنیم به این نکات مهم اخذ شهروندی ترکیه در ازای خرید ملک توجه شود.

ویژگی های املاک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه بدین صورت امکان پذیر است که شما ملک را به نام خود خریداری می کنید و یا در روشی دیگر می‌توانید سه دانگ را بنام خود و سه دانگ دیگر را بنام یکی دیگر از اعضای خود خریداری کنید.

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت هر چقدر که دقیق و اصولی انجام بپذیرد به همان اندازه راحت تر در ترکیه زندگی خواهید کرد. بهتر است که مالیات ملک را به موقع پرداخت کنید. هر چقدر که کارهای مربوط به ملک را اصولی و دقیق و به موقع انجام دهید به همان اندازه زودتر و سریع تر می توانید کارت اقامت ترکیه را به دست بیاورید.

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت و دریافت کارت اقامت دائم
خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه و دریافت کارت اقامت دائم

 

اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک و تعداد املاک قابل خریداری

دولت ترکیه به شما اجازه می دهد که برای خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه بتوانید بدون محدودیت در هر شهر ترکیه املاک مورد نظر را خریداری کنید. شما می توانید در شهرهای بزرگ و حتی کوچک املاک مد نظرتان را خریداری کنید.

قانون خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه به شما کمک می کند تا بتوانید در یکی از ملک ها سکونت کرده و بقیه را اجاره دهید. شما می‌توانید به هر تعداد که دوست داشته باشید و البته بودجه کافی را هم داشته باشید ملک خریداری کنید. هیچ محدودیتی در تعداد املاک خریداری شده وجود ندارد.

نحوه دریافت اقامت ترکیه برای سایر اعضای خانواده

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه به شما کمک می کند تا بتوانید با خرید اولین ملک، برای سایر اعضای خانواده تابعیت دریافت کنید.
خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه را بهتر است که براساس قوانین این کشور انجام دهید. قوانین خرید ملک هر سال نسبت به سال گذشته راحت تر و بهتر می شود. این روند بخاطر کمک به نحوه دریافت راحت تابعیت این کشور است.

افتتاح حساب بانکی در ترکیه

شما می توانید بدون حساب بانکی اقدام به خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه کنید. البته شما لازم است که در یکی از بانک های ترکیه، حساب بانکی را افتتاح کنید تا بتوانید مبلغ ملک خریداری شده را به فروشنده منتقل کنید.

البته توصیه می‌شود که شماره حساب بانکی را به نام خود افتتاح کنید تا دولت ترکیه بتواند معامله ملکی را به راحتی پیگیری کنید. خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه روشی است که شما می توانید از هر شهروندی ترک ملک مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت و دریافت تابعیت با خرید ملک به ارزش 400 هزار دلار

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه و دریافت تابعیت با خرید ملک به ارزش 400 هزار دلار

اجاره ملک در ترکیه

قانون خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه به شما این اجازه را می دهد که بتوانید ملک خریداری شده را اجاره داده و از این روش درآمد کسب کنید. شما هر چقدر که املاک بیش تری را خریداری کرده باشید به همان اندازه می توانید آن ها را اجاره داده و درآمد کسب کنید. شما می توانید برای مشخص کردن مبلغ اجاره با مشاورین در بخش املاک شرکت آدریان گروپ مشورت کنید. دقت کنید که مبلغ اجاره توصیه می شود که براساس تقاضای بازار باشد. اگر مبلغ اجاره را بالا مشخص کرده باشید افراد و خانواده های کمتری به سراغ ملک شما خواهند آمد.

قوانین خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه به شما این امکان را می دهد که بتوانید در هر شهری به غیر از محل اقامت خود املاک خریداری شده را اجاره دهید. در صورتی که مبلغ اجاره را کمتر از نرخ بازار مشخص کرده باشید متضرر خواهید شد. البته افراد و خانواده ها نیز می توانند متناسب با بودجه خود املاک شما را اجاره کرده و شما هم درآمد کسب کنید.

Newly built modern designed villas for sale in İzmir

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه و برخورداری از مزایای شهروندی

روند خرید و دریافت کارت اقامت ترکیه

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه روند مشخصی دارد و لازم است که براساس روند مشخص شده انجام شود:

  • در مرحله اول با سفری به قصد بازدید و خرید ملک به ترکیه سفر می کنید.
  • بعد از انتخاب ملک مورد نظر کارشناس املاک ملک مورد نظر را ارزش گذاری می کند.
  • در مرحله بعدی مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده پرداخت می کنید.
  • بقیه مبلغ را در روز تنظیم سند می توانید به شماره حساب بانکی فروشنده منتقل کنید.

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه به نحوی است که شما می توانید کمتر از یک هفته ملک خریداری شده را تحویل بگیرید. از این مرحله شما درخواست می کنید که با کارشناسان اداره مهاجرت مصاحبه کنید. بهتر است که با کلیه مدارک تکمیل شده در روز مشخص شده در اداره مهاجرت ترکیه حضور داشته باشد و با دقت تمام به سوالات جواب دهید. در نهایت شما کارت اقامت یک ساله یا گاهی اوقات کارت اقامت دو ساله را دریافت می کنید.

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت و امکان اجاره سایر املاک و کسب درآمد

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه و امکان اجاره سایر املاک و کسب درآمد

انواع روش های خرید ملک

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه به شما امکان می دهد که بتوانید در برج ها و آسمان خراش های ترکیه واحدی را خریداری کنید. شما در این روش در واقع یک واحد آپارتمانی را خریداری می کنید. قیمت واحدهای آپارتمانی گاهی اوقات در مقایسه با خانه های ویلایی ارزانتر است. البته شهر و منطقه ملک شما در این مورد عوامل موثری محسوب می شوند.

همچنین خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه به شما این امکان را می دهد که خانه ویلایی را خریداری کنید. از آن جایی که ویلاهای ترکیه در اکثر اوقات به استخر، سونا و جکوزی مجهز هستند بنابراین لازم است که مبلغ بالایی را پرداخت کنید. هر کدام از این روش های خرید مزایا و معایبی دارند. شما با مقایسه مزایا و معایب می توانید راحت تر تصمیم بگیرید.

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت و امکان خرید ویلا لاکچری در شهر مورد نظر

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه و امکان خرید ویلا لاکچری در شهر مورد نظر

هزینه های خرید ملک

برای خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه هزینه های آن را لازم است هر چه زودتر پرداخت کنید. هزینه های خرید ملک متناسب با شهر، محله و امکانات ملک مشخص می شود. هر چقدر که ملک بزرگتری را خریداری کرده باشید به همان اندازه مبلغ بیش تری را پرداخت خواهید کرد. علاوه بر این هر چقدر که در ملک امکانات زیادی کار گذاشته باشد مشخص می شود که ملک ارزشمندی محسوب می شود. شما هم لازم است که مبلغ بیشتری را پرداخت کنید.

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه و پرداخت هزینه های آن در شهرهای بزرگ و کوچک می تواند متفاوت و متغیر باشد.

  • کپی محضری
  • هزینه انتقال سند ملک
  • عوارض شهرداری
  • کمیسیون مشاور املاک
  • مبلغ هر متر مربع از ملک
  • هزینه بیمه خانه

مدارک خرید ملک

لازم است که شما برای خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه با کلیه مدارک اقدام کرده و در نهایت ملک مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه در شهر بزرگ یا شهر کوچک تفاوتی ندارد. شما لازم است در شهری که ملک خود را خریداری کرده با کلیه مدارک تکمیل شده در اداره ها و سازمان های دولتی حضور یابید.

  • کپی پاسپورت برای دفترخانه رسمی
  • ترجمه شناسنامه
  • ترجمه سند ازدواج
  • سند ملک خریداری شده
  • تکمیل فرم درخواست شده
  • بیمه یک ساله ملک
  • چهار قطعه عکس 3×4 متقاضی

 

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 117

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
شروع چت آنلاین
1
مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی ما
سلام
در مورد خرید ملک و سرمایه گذاری سوالی دارید؟
ما بصورت رایگان پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم😊