شرایط خرید خانه در استانبول : راهنمای جامع

شرایط خرید خانه در استانبول
4.9
(67)

راه خرید خانه در استانبول، شما را قادر می‌سازد با توجه به شرایط دلخواه خود، املاک موردنظر خود را خریداری کنید. به دلیل بالابودن قیمت خانه ها در این شهر، توصیه می‌شود که قبل از تصمیم گیری در خرید، با کارشناسان حقوقی شرکت آدرین گروپ مشورت کنید. با توجه به اینکه آدرین گروپ به عنوان نماینده رسمی با مجوز از دولت ترکیه در فروش ملک فعالیت می‌کند، با مشاوره با کارشناسان حقوقی ما، شما قادر خواهید بود به طور آگاهانه خرید کنید.

با خرید خانه در استانبول، شما می‌توانید با توجه به بودجه و سایر شرایط خود، ملکی را به دست آورید که مناسبترین انتخاب برای شما باشد. برای این منظور، می‌توانید با کارشناسان حقوقی شرکت آدرین گروپ مشورت کنید تا بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. با مشاوره با کارشناسان حقوقی شرکت آدرین گروپ مشورت کنید، قادر خواهید بود خانه‌ای با بهترین شرایط و با قیمت مناسب برای خود پیدا کنید.

 

خرید خانه در استانبول و داشتن آینده ای روشن

خرید خانه در استانبول به شما این امکان را می دهد که بتوانید آینده ای روشن را برای خود، همسر و فرزندان خود رقم بزنید. دولت ترکیه مصمم است که به خارجی ها از طریق خرید ملک، شهروندی اعطا کند. به همین دلیل به شرکت های ساخت و ساز دستور داده شده که خانه، آپارتمان ویلا را ساخته و به فروش برسانند.

خرید خانه در استانبول به شما نوید می دهد که می توانید در یک شهر رویایی زندگی کنید. شما می توانید در این شهر کسب و کار خود را داشته باشید و در عین حال فرزندان شما هم از بهترین مدارس شهر و نظام آموزشی مناسبی استفاده کنند. شما می توانید از بهترین مراکز خرید هر روز وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید. این شهر از هر جهت مناسب زندگی و کار است. شما می توانید در هر بخشی از استانبول که دوست دارید ملک مورد نظر خود را خریداری کنید. همان طوری که می دانید استانبول به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم شده است.

مشاوره با مشاور املاک قبل از خرید خانه در استانبول

مشاوره با مشاور املاک قبل از خرید خانه در استانبول

علت مناسب بودن خرید خانه در استانبول

خرید خانه در استانبول امتیاز بزرگی محسوب می شود. استانبول پایتخت اقتصادی ترکیه محسوب می شود. در این شهر شرکت های کوچک و بزرگ فعالیت می کنند. بخش عظیمی از کالاها از این شهر به سایر کشورها صادر شده یا وارد می شود. استانداردهای زندگی در این شهر بالا است. کیفیت زندگی مطلوب است. به همین دلیل اکثر خانواده های ایرانی دوست دارند که در این شهر ملکی را خریداری کنند.

 

بهترین منطقه برای خرید ملک در استانبول – راهنمای کامل

 

خرید خانه در استانبول به شما این امکان را می دهد که در یکی از بهترین شهرهای ترکیه زندگی کنید. دولت ترکیه بهترین و با کیفیت امکانات را در این شهر به کار گرفته تا ساکنان این شهر از هر جهت در رفاه و آسایش باشند.

خرید خانه در استانبول و نزدیکی به مراکز تجاری

خرید خانه در استانبول و نزدیکی به مراکز تجاری

 

مراحل انجام کار خرید خانه در استانبول

امکان خرید خانه در استانبول بستگی به بودجه و سایر شرایط شما دارد. ابتدا می توانید از طریق وب سایت ها ملک مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس برای بازدید از آن محل رزرو کنید. در این مرحله، می توانید با کارشناسان حقوقی شرکت آدرین گروپ مشورت کنید و مبلغ مدنظر خود را با آنها مطرح کنید تا بهترین گزینه برای خرید خانه مناسب شما پیدا شود.

خرید خانه در استانبول به شما امکان مطابقت ملک با تمامی شرایط مندرج در سند رسمی آن را می دهد. شرایط پرداخت مبلغ نیز باید با فروشنده توافق شود. اگر به دلیل هر دلیلی نمی توانید در زمان بازدید از ملک و یا سایر اوقات مورد نیاز حضور داشته باشید، بهتر است که یک وکیل را به عنوان نماینده خود استخدام کنید تا به نیابت از شما کارها و اقدامات لازم را انجام دهد.

خرید خانه در استانبول و اخذ پاسپورت

خرید خانه در استانبول می‌تواند فرصتی برای شما باشد تا با خرید ملکی به ارزش ۴۰۰ هزار دلار، پاسپورت کشور ترکیه را دریافت کنید. دولت ترکیه تصمیم گرفته است که افراد و خانواده‌هایی که ملک‌هایی با این ارزش را خریداری می‌کنند، می‌توانند پاسپورت کشور ترکیه را بدست آورند.

خرید خانه در استانبول، به شما این امکان را می‌دهد که ملک خود را توسط کارشناسان ملکی ارزیابی کرده و قیمت گذاری کنید. برای انجام معامله، لازم است که ملک شما در دفترخانه اسناد رسمی کشور به ثبت برسد. در مورد نقل و انتقال مبلغ، با فروشنده هماهنگی کنید تا پس از انجام تراکنش، مبلغ خریداری شده به حساب بانکی فروشنده منتقل شود.

خرید خانه در استانبول با در نظر گرفتن بودجه

خرید خانه در استانبول با در نظر گرفتن بودجه

حداقل قیمت ملک در ترکیه

خرید خانه در استانبول با حداقل قیمت هم امکان پذیر است. حداقل مبلغ خرید ملک در شهر استانبول 70 هزار دلار است. کمتر از این مقدار نمی تواند کارساز و موثر باشد.

خرید خانه در استانبول روشی است که شما می توانید در هر منطقه ای از این شهر ملکی را با قیمت مناسب خریداری کنید. شما می توانید در مناطق ارزان استانبول مانند بیلکدوزو، چکمجه، اسنیورت، ملکی را خریداری کنید.

خرید خانه در استانبول و زندگی در یک شهر رویایی

 

خرید خانه در استانبول و زندگی در یک شهر رویایی

 

خرید اقساطی خانه در استانبول

خرید خانه در استانبول به روش اقساط هم می تواند روشی موثر باشد. شما در این روش 30 درصد از مبلغ را پرداخت می کنید. بقیه را در بازه زمانی 10 ساله پرداخت خواهید کرد.

خرید خانه در استانبول به روش قسطی را زمانی می توانید انتخاب کنید که منبع درآمد کافی برای این روش پرداخت داشته باشید. اگر این چین منبع درآمدی را در اختیار دارید می توانید از این روش هم استفاده کنید. توصیه می شود که در صورت امکان، ملک را به صورت نقد خریداری کنید.

نکات مهم خرید خانه در استانبول

شرکت آدرین گروپ در خرید خانه در استانبول به کمک وکیل و مترجم به شما کمک می کند تا ملک را مقرون به صرفه و لذت بخش تجربه کنید. شما می توانید در این زمینه از مشاوره های کارشناسان حقوقی آدرین گروپ هم استفاده کنید. این گروه کارشناسان مشاوره حقوقی نسبت به امکانات و قیمت ملک های استانبول آگاهی کامل دارد.

خرید خانه در استانبول با رعایت نکات مربوط به عقد قرارداد به شما کمک می کند تا ملک مورد نظر خود را با شرایط بهتری خریداری کنید. از ملک مورد نظر خود را قبل از عقد قرارداد بازدید کنید.

املاک ارزان قیمت در ترکیه

خرید خانه در استانبول به قیمت ارزان می تواند روش دیگری برای اقامت در این شهر رویایی باشد. برخی از خانواده ها ترجیح می دهند که در سال اول اقامت در استانبول در واحدهای آپارتمانی ساکن شوند که قبل از آن ها خانواده های قبلی ساکن بودند. این چنین املاکی در مقایسه با املاک نوساز، ارزان هستند.

خرید خانه در استانبول با این روش را بهتر است که با وکیل و مترجم و مشاور املاک ماهری و متعهدی انجام دهید تا بتوانید از محل زندگی خود لذت ببرید. دقت و حساسیت به انتخاب ملک ارزان قیمت موجب می شود که یک سال را با خیال راحت سکونت داشته باشید.

قانون ارث برای ملک در ترکیه

خرید خانه در استانبول به شما کمک می کند تا بتوانید برای وارثان خود نیز سرمایه ای را به یادگار بگذارید. براساس قانون ترکیه در صورت فوت مالک، ملک خریداری شده به وارثان منتقل می شود.

خرید خانه در استانبول به شما کمک می کند تا بتوانید با عزیزان خود در این شهر جذاب و رویایی زندگی کنید. دولت ترکیه شرایط بعد از فوت مالک را نیز مدنظر قرار داده و به وارثان اجازه می دهد که از ملک خریداری شده در دوران بعد از فوت مالک هم استفاده شود.

 

خرید خانه در استانبول و دقت در انتخاب محله زندگی

خرید خانه در استانبول و دقت در انتخاب محله زندگی

 

بهترین محله های استانبول

خرید خانه در استانبول به شما این امکان را می دهد که بتوانید در محله دلخواه خود خانه ای را خریداری کنید. محله های مختلفی در استانبول وجود دارد. شما لازم است که مطابق بودجه خود اقدام کنید. قیمت خانه ها در محله اسنیورت ارزان است. این محله رو به توسعه و پیشرفت است. میانگین قیمت هر متر مربع واحد آپارتمان در این محله 5 هزار لیر برآورد شده است.

محله بشیکتاش یکی از بهترین محله های استانبول به شمار می رود. گران ترین خانه ها و واحدهای آپارتمانی در این محله وجود دارد. حداقل قیمت از 10 هزار لیر شروع شده و تا 100 هزار لیر برای خانه های ویلایی پیش بینی شده است.

محله زیتون بورنو یکی از بهترین محله ها به شمار می رود که روبروی دریای مرمره قرار دارد. در این محله می توان انواع مراکز خرید و برج های تجاری و مسکونی را یافت. قیمت از 1700 لیر شروع شده و تا 15000 لیر برای خانه های لوکس ادامه می یابد.

منطقه ماسلاک از دیگر محله های استانبول به شمار می رود. شما از این محله تا میدان تکسیم 5 دقیقه فاصله دارید. در این منطقه می توانید پنت هاوس های زیبایی را شاهد باشید. در واقع این منطقه مرکز تجاری استانبول نامیده می شود. قیمت ها در این محله از 15000 لیر شروع می شود.

خرید خانه در استانبول را می توانید به تجربه شیرینی تبدیل کنید. شما در منطقه شیشلی می توانید انواع و اقسام برج های مسکونی و تجاری را شاهد باشید. حداقل قیمت برای واحدهای یک خوابه از 1200 لیر شروع می شود و در نهایت 60 هزار لیر برای خرید خانه های ویلایی لازم است.

جاذبه های گردشگری در منطقه فاتح استانبول قرار دارد. شما می توانید برای خرید واحدهای یک خوابه در این محله از 1000 تا 2000 لیر پرداخت کنید. ارزش خرید خانه های ویلایی در این محله بین 3000 تا 8000 لیر برآورد شده است شرکت آدرین گروپ به شما در خرید املاک آپارتمانی یا ویلایی کمک خواهد کرد. شما می توانید با اعتماد کامل از مشاوره های کارشناسان حقوقی آدرین گروپ هم استفاده کنید تا بتوانید زندگی راحتی را در استانبول ترکیه داشته باشید.

چقدر این پست برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد آرا: 67

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
شروع مشاوره آنلاین
1
مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی ما
سلام
در مورد خرید ملک و سرمایه گذاری سوالی دارید؟
ما بصورت رایگان پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم😊